ChargeX представила унікальну систему двонаправленої зарядки «електромобіль-електромобіль»
Опубликованно 10.12.2022 06:14
Мюнxeнськa кoмпaнія з вирoбництвa eлeктричниx трaнспoртниx зaсoбів ChargeX прeдстaвилa мoдуль рoзпoділу eлeктрoeнeргії Aqueduct, щo зaбeзпeчує двoнaпрaвлeну зaрядку. Він є спeціaльним examen.od.ua рішeнням, a нe дoдaткoм «eлeктрoмoбіль-мeрeжa».
ChargeX прeдстaвилa систeму зарядки Aqueduct в виставці IAA 2021 у Мюнхені. Це модульна построение заряджання, для якої потрібне лише підключення впредь до джерела живлення. Потім доктрина може бути розширена ради рахунок 10 зарядних точок та додаткових функцій вслед допомогою plug&play. Стартовий часть повинен бути встановлений 1 нечасто електриком і керувати модулями розширення таким чином, щоб ніколи безлюдный (=малолюдный) перевищувалося підключене навантаження 22 кВт. Таким чином, замість встановлення 10 настінних коробок з власними підключеннями (наприклад, нате парковці компанії альбо у підземному паркінгу житлових будинків) государственное устройство Aqueduct з її локальною мікромережею має бути значно дешевшою.
В відміну від добре відомих концепцій, таких як «електромобіль-мережа» аль «електромобіль-будинок», ChargeX використовує підхід «електромобіль-електромобіль» чтобы двонаправленої зарядки, але тільки в межах власної мікромережі. Таким чином енергія може передаватися між батареями кількох електромобілів, підключених до самого однієї системи зарядки. Це полегшує місцеве підключення до самого електромережі. За словами компанії, в офісі можна если встановити значно більше точок заряджання.
Устройство розподілу електроенергії Aqueduct можна інтегрувати в існуючу мікромережу Aqueduct Micro-Grid як додаткову точку заряджання вслед за допомогою plug&play. Цей узел обмінюється даними помощью стандарт зарядки ISO 15118 і одночасно розділяє мікромережу для 2 наномережі.
«Перша з них, як і раніше, если живитися від місцевої електромережі, а друга наномережа если живитися окремо від електромережі, яка давать импульс електромобіль. Автономний підхід усуває нормативні перешкоди та безлюдный (=малолюдный) вимагає схвалення оператора мережі», - йдеться у поясненні компанії.
Таким чином, способ ChargeX є особливим випадком V2V. Транспортні засоби заряджаються електрикою від іншого електромобільного акумулятора, і тільки сверх місцеву мікромережу. Тому пряма заряжание іншого електрокару вследствие зарядне з\'єднання неможлива. Інші програми пользу кого спрямованої зарядки, такі як «електромобіль-мережа» либо підхід «електромобіль-пристрій» також неможливі.
У своєму підході ChargeX покладається возьми «транспортний засіб-донор» - це транспортний засіб з двонаправленим бортовим зарядним пристроєм, який може подавати змінний струм у мікромережу. Наприклад, Volvo EX90 аль споріднена модель Polestar 3. Як відомо, VW Group покладається получай зарядку з постійним струмом живлення у своєму двонаправленому підході. Такі електромобілі могли б використовуватися тільки як приймачі у системі ChargeX, але малограмотный могли б «випромінювати» змінний струм.
Центральним компонентом концепції «електромобіль-електромобіль», крім самого модуля, є додаток «Drop Power Sharing App» від ChargeX. Він використовується ради керування розстановкою пріоритетів, а також ради розвантаження. Новий узел розподілу потужності може бути встановлений у всіх зарядних системах Aqueduct, поставлених із грудня 2021 року.
«Замість дорогих стаціонарних накопичувачів енергії ми використовуємо вже наявні ресурси - це великі батареї в електромобілях», - каже Тобіас Вагнер, співзасновник і генеральний управленец ChargeX.
Категория: Статьи