Audi e-tron Sportback з'явився в серійному вигляді
Опубликованно 02.02.2020 06:42
На автосалоні в Лос-Анджелесі відбулася прем'єра купеподібної модифікації кросовера Audi e-tron — e-tron Sportback.
Основна зовнішня відмінність Audi e-tron Sportback від звичайного e-tron - похила лінія даху. При колишній габаритній довжині (4901 мм) і ширині (1935 мм) купеобразная версія виявилася на 13 мм нижче і досягає 1616 мм. Завдяки більш обтічному профілю коефіцієнт динамічного опору зменшено з 0.28 до 0.25, що сприяло збільшенню дальності пробігу майже на 10 км. Стеля над пасажирами заднього ряду опустився на 20 мм Об'єм багажного відділення порівняно з базовим кросовером менше на 45 літрів в звичайному стані і на 70 літрів при складених спинках задніх сидінь, 555 і 1595 літрів відповідно. Для зберігання переносного зарядного пристрою під капотом обладнаний 60-літровий відсік.
За доплату стандартні бічні дзеркала заднього виду замінять камери, зображення з яких транслюється на невеликі дисплеї, встановлені між дверима і приладовою панеллю. Також у списку опцій світлодіодні матричні фари. Серцем системи є невеликий чіп з мільйоном мікродзеркал. Кожне з них може нахилятися до 5000 разів в секунду, щоб висвітлювати окремі ділянки дороги, проектувати певні зображення та блокувати окремі промені при наближенні зустрічного транспорту.
Технічно Audi e-tron Sportback повністю повторює базову модель. В основі крос-купе лежить та ж модульна платформа MLB Evo з передньої двоважіль підвіскою і задній многорычажкой. У стандартному оснащенні пневматична підвіска, що дозволяє регулювати дорожній просвіт в діапазоні 76 мм і 19-дюймові колісні диски, які за доплату замінять дисками діаметром до 22 дюймів.
Базова версія Audi e-tron Sportback 50 quattro укомплектована двома електромоторами (по одному на кожній осі, і тягової батарей ємністю 71 кВт?год. Сукупна віддача агрегатів - 313 к. с. і 540 Нм. Час прискорення з місця до 100 км/год - 6.8 секунди, максимальна швидкість обмежена на 190 км/ч. Заявлений запас ходу - 347 км по циклу WLTP. Батарея заряджається від 120-киловаттного терміналу постійного струму або від 11-киловаттного терміналу змінного струму.
Audi e-tron Sportback 55 quattro укомплектована двома електромоторами, які видають 360 к. с. і 561 Нм. Короткочасно сукупна віддача агрегатів може бути збільшена до 408 к. с. і 664 Нм. У цьому випадку з тіста до 100 км/год автомобіль розганяється за 5.7 секунди, а максимальна швидкість складає 200 км/год Ємність тягової батареї 55 quattro - 95 кВт?год, запас ходв - 446 км Максимально дозволена потужність зарядки збільшена до 150 кВт, від терміналу змінного струму - ті ж 11 кВт.
У Європі продажі нового Audi E-Tron Sportback планують розпочати навесні 2020 року. Першою на ринок вийде лімітована версія Edition One в блакитному кольорі, заснована на виконанні S Line. У стандартне оснащення моделі увійдуть камери заднього виду, ексклюзивні 21-дюймові колісні диски, помаранчеві гальмівні супорти, панорамний люк на даху і проектори в передніх дверях, проектують назва моделі на землю. Салон укомплектують сидіннями з сірими чохлами Monaco з шкіри Valcona або спортивними сидіннями з шкіри Valcona, аудіосистемою Bang & Olufsen Premium. У списку опцій матричні світлодіодні фари з динамічними поворотниками спереду і ззаду, а також пакет Tour, що включає адаптивний круїз-контроль з функціями розпізнавання дорожніх знаків, допомоги в поворотах і попередження про фронтальних зіткнення.
У Німеччині Audi e-tron Sportback буде коштувати від 71 350 євро.
Категория: Авто