Volkswagen повністю оновив український сайт і перейшов на новий бренд-дизайн
Опубликованно 12.12.2019 05:00
В Україні представлений новий бренд-дизайн і логотип Volkswagen і Volkswagen комерційні автомобілі.
11 листопада 2019 Volkswagen і Volkswagen комерційні автомобілі в Україні почали комунікацію з новим логотипом і за новими стандартами. Про це повідомила компанія «Порше Україна», офіційний представник Volkswagen в нашій країні.
Позиціонування брендів Volkswagen і Volkswagen комерційні автомобілі стало більш яскравим і емоційним, з акцентом на людей і почуття, які вони відчувають при взаємодії з продукцією Volkswagen.
«До вже звичних ДНК бренду, з якими ми звикли асоціювати Volkswagen, тепер додаються почуття гумору, чіткість і ясність, відкритість і акцент на людей. Бренд Volkswagen комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес ребрендингу Volkswagen. В процесі цієї адаптації, бренди приділили багато уваги розробці комунікації, яка ідеально підходила цільовим групам наших клієнтів і відображала диджитализированное майбутнє», — йдеться в заяві компанії.
Перші кроки на шляху до ребрендингу — заміна логотипу та перехід на нову платформу офіційних сайтів Volkswagen і сайтів дилерській мережі в Україні. Окрім цього оновлені логотипи записи офіційних соціальних мереж та інших каналів комунікації.
Новий бренд-дизайн Volkswagen, що включає змінений логотип, був представлений на Міжнародному автосалоні у Франкфурті (IAA Frankfurt) у вересні 2019 року. Оновлена емблема символізує нову еру для Volkswagen і його стратегічне перетворення — «електричний, повністю підключений і вуглецево-нейтральний». Основна відмінність оновленого логотипу — плоска літера W, із-за чого він виглядає більш мінімалістичним. В залежності від типу автомобіля логотип може бути білого, синього або червоного кольору. Новий бренд-дизайн Volkswagen впроваджується в усьому світі поступово і повністю оновлення завершиться до середини 2020 року.
Категория: Авто