Ательє Mulliner відтворило довоєнний Bentley Corniche
Опубликованно 29.10.2019 08:36
Унікальний гоночний седан Bentley Corniche дебютує на початку вересня на міжнародній виставці Salon Prive в Лондоні.
Ательє Mulliner, спеціалізований підрозділ Bentley Motors зі складання кузовів, відтворило унікальний гоночний седан Corniche 1939 року. Оригінальний автомобіль виготовили на замовлення грецького гонщика Андре Эмбирикоса на старому шасі 4? Liter. Побудований в єдиному екземплярі оригінальний Corniche був втрачений під час бомбардування у Франції на початку Другої світової війни.
Модель була розроблена автомобільним дизайнером Жоржем Поліном і виготовлена французьким кузовним ательє Carrosserie Vanvooren. Bentley Corniche вважається відсутньою ланкою між легендарними моделями Embiricos 4? Літровий і R Type Continental. Він повинен був стати більш потужною версією нового на той момент MkV, випуск якого був запланований на жовтень 1939 року.
Corniche побудували на полегшеному шасі з більш тонкої сталі, оснастили форсованим двигуном від MkV і новою коробкою передач. Автомобіль з революційними для свого часу обтічними формами був готовий до травня 1939 року і успішно пройшов випробування на гоночній трасі Бруклендс, де розвинув швидкість понад 160 км/ч. У серпні того ж року на дорожніх випробуваннях у Франції Corniche отримав серйозні пошкодження під час аварії. Кузов демонтували і відправили на реставрацію в ательє, де він був знищений під час бомбардування в Дьеппе пізніше в тому ж році, а ходова частина благополучно дісталася до заводу Bentley у Дербі.
Салон Bentley Corniche
1
2
У 2001 році автомобільний історик і колишній директор Bentley Кен вирішив відтворити Corniche. За допомогою волонтерів він почав збирати інформацію про автомобілі і оригінальні деталі, розпродані в 1970-х роках колекціонерам. Після того, як в 2008 році Bentley Motors профінансувала проект, ательє Ashley & James виготовило кузов автомобіля на основі ескізів, наданих сім'єю дизайнера Жоржа Поліна. У лютому 2018 року проект був переданий Mulliner і став частиною святкування 100-річчя марки. Над Corniche працювали не тільки фахівці відділення ексклюзивних проектів, але й співробітники інших підрозділів.
Фахівці Mulliner завершили фінальну доведення кузовних панелей, а майстри фарбувального цеху за архівними матеріалами відтворили два основних кольори кузова - Imperial Maroon і Heather Grey. Команда дизайнерів відтворила інтер'єр в стилі Vanvooren, використовуючи відповідні історичного періоду матеріали оббивки: шкіру кольору Connolly Vaumol, текстиль West of England і килимове покриття з рулону, виявленого на складі. При виготовленні решітки радіатора, сидінь, дверних карт і інших елементів автомобіля майстри використовували комп'ютерне проектування. Крім співробітників Mulliner у проекті також взяли участь шестеро стажерів ательє, один з яких зібрав скринька для інструментів, як у оригінального Corniche.
Категория: Авто