Ferrari Purosangue: офіційна інформація про перший кросовер марки


Опубликованно 27.09.2019 06:00

Ferrari Purosangue: офіційна інформація про перший кросовер марки

Конкурент Lamborghini Urus — чотирьохдверне крос-купе Ferrari Purosangue — дебютує у 2022 році.

Планами по випуску першого кросовера марки глава Ferrari Луїс Кэрей Камільєрі поділився у вересні минулого року, сказавши, що Purosangue (в перекладі «Чистокровний») - це не зовсім кросовер в традиційному сенсі, а просторий універсальний автомобіль, який задасть нові стандарти в сегменті. Через рік Autocar опублікував нову порцію інформації про Purosangue, отриману від технічного директора компанії Майкла Лайтера.

За його словами, новинка, що одержала індекс «175», буде суттєво відрізнятися від своїх прямих конкурентів Bentley Bentayga, Lamborghini Urus і Rolls-Royce Cullinan. Кросовер стане однією з 15 нових моделей, які марка планує випустити до 2023 року. Вони будуть побудовані на двох спеціально розроблених «візках»: одна для суперкарів з середнім розташуванням двигуна, таких як майбутній F8 Tributo, друга - для автомобілів GT-сімейства з переднім і середнім розташуванням двигуна, включаючи новий кросовер.

Обидві архітектури дозволяють використовувати двигуни V6, V8 і V12 або гібридні силові установки на їх основі, що поєднуються з «роботом» з подвійним зчепленням, заднім і повні приводом. «Візки» стануть основою для моделей з різним типом кузова, колісною базою, компонуванням салону і дорожнім просвітом.

Передбачається, що габаритна довжина Ferrari Purosangue складе близько 5 метрів. У салоні кросовера зможуть розміститися чотири людини. Автомобіль укомплектують гібридною силовою установкою від представленого в травні цього року купе Ferrari SF90 Stradale. У купе вона складається з 4.0-літрового битурбомотора V8 (780 л. с., 800 Нм), доповненого трьома електродвигунами: один встановлений між бензиновим двигуном і коробкою передач, а ще два - на передніх колесах. Передні електромотори мають незалежну систему управління, що дозволяє реалізувати систему зміни вектора тяги. Сукупна потужність електродвигунів - 220 к. с., а пікова віддача силової установки - 1000 л. с.

Силова установка поєднується з восьмиступінчастим «роботом» з двома зчепленнями без задньої передачі і вперше на спортивному автомобілі Ferrari (не рахуючи GTC4Lusso) з повним приводом. Реверс повністю електричний: використовуються тільки передні мотори, ДВС в цей час вимикається. Батарея - літій-іонна батарея ємністю 7.9 кВт•год Запас ходу на електротязі - 25 км при максимальній швидкості 135 км/ч.

За чутками, для Purosangue 4.0-літрову «вісімку» в гібридній силовій установці замінять новим турбодвигуном V6 власної розробки. Також очікується модифікація з агрегатом V12.



Категория: Авто