Цифрові технології стануть визначальними при виборі автомобіля
Опубликованно 20.09.2019 09:09
До 2030 року автомобільні бренди не будуть мати значення для споживачів, пріоритетом стануть цифрові технології.
Американська компанія IBM - один з найбільших в світі виробників і постачальників апаратного і програмного забезпечення, а також IT-сервісів і консалтингових послуг - провела дослідження про вплив цифрових технологій на автомобільну галузь. Результатами опитування і досвідом взаємодії з автомобільними компаніями, які вже вступили на шлях переходу на цифрові технології, IBM поділилася в рамках Міжнародного автосалону IAA 2019 у Франкфурті.
В опитуванні, проведеному групою експертів IBM, взяли участь 11.5 тисяч споживачів і 1.5 тисяч керівників автокомпанії. Респонденти відповіли на запитання щодо лояльності до нових брендів, трансформації галузі та змін в досвіді володіння і експлуатації автомобілів. Опитування показало, що до 2030 року визначальним фактором вибору автомобіля стануть цифрові технології, при цьому марка вже не буде мати вирішального значення.
Так, 48% споживачів заявили, що бренд для них буде мати менше значення, ніж ціна і зручність, 61% - персональна конфігурація, 58% - самодіагностика. Ще 58% споживачів визначальними вважають такі фактори, як навчання і оптимізація.
Аналогічні результати показало опитування керівників автомобільних компаній. Тільки 46% з них вважають, що визначальна роль бренду збережеться до 2030 року, тоді як сьогодні конкурентною перевагою цей фактор називають 69% опитаних. Відповідаючи на питання, що стосуються трансформації автомобільної галузі, 48% опитаних керівників відзначили позитивний вплив мобільних сервісів на прибуток, а 80% вважають, що такі сервіси будуть прибутковими до 2030 року.
Як зазначили в IBM, таке зміщення пріоритетів у бік цифрових технологій вимагає перепідготовки кадрів та автомобільним компаніям слід приділити цьому увагу вже зараз.
Категория: Авто