Euro NCAP опублікував результати краш-тестів новинок 2019 року
Опубликованно 08.09.2019 00:00
Комітет Euro NCAP опублікував результати краш-тестів семи автомобілів, три з яких з'явилися тільки в цьому році.
У новій серії краш-тестів фахівці Euro NCAP випробували електрокар Audi e-tron, гібриди Toyota Corolla, Toyota RAV4 і Lexus UX, кросовер Volkswagen T-Cross, Mazda3 і Renault Clio V. Три з них вийшли на ринок в цьому році - Audi e-tron, Volkswagen T-Cross і гібрид Lexus UX, решта - оновлені моделі. Всі сім автомобілів отримали максимальну оцінку - п'ять зірок.
Toyota Corolla нового покоління, що змінила на європейському ринку Auris, була випробувана в кузові седан і хетчбек. У випробуваннях автомобілів брало участь австралійський підрозділ NCAP. Обидва отримали максимальну оцінку. За безпеку водія і дорослих пасажирів Corolla отримала 36.1 бали з 38 можливих (97%). Безпека пасажирів-дітей експерти оцінили в 46.1 бали з 49 (84%), безпека пішоходів - в 41.4 бали з 48 (86%), а роботу електронних допоміжних систем - у 10.1 бали з 13 можливих, що склало 77%.
Оцінки Renault Clio: за захист водія і переднього пасажира - 36.5 балів (96%), за захист пасажирів-дітей від 6 до 10 років - 43.7 балів (89%), за безпеку пішоходів - 34.8 (72%) і за роботу електронних систем безпеки - 9.9 балів (79%).
Mazda3 нового покоління заробила 37.5 балів (98%) за захист водія і переднього пасажира, 43 бали (87%) за захист пасажирів-дітей, 39.2 бали (81%) за безпеку пішоходів і 9.5 балів (73%) за роботу електронних систем безпеки. І у Renault Clio, і у Mazda3 експерти відзначили високий рівень захисту дітей і дорослих, назвавши кращими в своєму класі.
Серед достоїнств Volkswagen T-Cross було відзначено наявність системи утримання в смузі руху. В цілому ж результати кросовера виглядають наступним чином: за захист водія і переднього пасажира - 36.9 балів (97%), за захист пасажирів-дітей від 6 до 10 років - 42.4 балів (86%), за безпеку пішоходів - 38.9 (81%) і за роботу електронних систем безпеки - 10.4 балів (80%).
Безпека водія і дорослих пасажирів Audi e-tron оцінили в 34.9 бали (91%), дітей - 41.7 бали (85%), пішоходів - в 34.4 бали (71%), а роботу електронних систем безпеки - 10.0 балів (76%). Експерти Euro NCAP відзначили слабку ступінь захищеності грудної клітки водія при бічному ударі і низьку ефективність системи контролю максимальної швидкості.
Оцінки кросовера Lexus UX: 36.7 балів (96%) за безпеку дорослих, 42.1 (85%) за безпеку дітей, 39.4 бали (82%) за безпеку пішоходів і 10.1 бали (77%) за роботу електронних систем безпеки. Нарікання викликала тільки система дотримання рядності руху.
Кросовер Toyota RAV4 нового покоління за безпеку дорослих отримав - 35.7 бали (93%), дітей - 42.8 бали (87%), пішоходів - 40.9 бали (85%), а електронні системи експерти оцінили у 10.1 (77%) з 13 можливих.
«Відрадно бачити, що всі виробники досягли успіху, незалежно від типу трансмісії або класу протестованих транспортних засобів. Нові автомобілі на ринку продовжують пропонувати більш передові технології в якості стандарту, системи, які кілька років тому навіть не розглядалися як варіант. Виробники транспортних засобів повинні реагувати на очікування споживачів, але підвищення безпеки часто ставиться під сумнів ринковими умовами. Незважаючи на це, ми бачимо, як новітні передові технології безпеки стають стандартом для багатьох продаються сімейних автомобілів в Європі», - сказав, підбиваючи підсумки чергової серії краш-тестів, генеральний секретар Euro NCAP Міхель ван Ратінген.
Категория: Авто