Kia випустила Stinger для трек-днів — GT420


Опубликованно 23.08.2019 03:45

Kia випустила Stinger для трек-днів — GT420

Прем'єра гоночного Kia Stinger відбулася на гран-прі Великобританії в Сільверстоуні.

Stinger GT420 розроблений підрозділом Kia Motors UK спільно з німецьким технічним центром Hyundai Motor Europe. Основою спеціальної гоночної версії став перший Stinger, доставлений до Великобританії на початку 2017 року для омологації. Це був примірник з турбодвигуном V6 3.3, «автоматом» і заднім приводом.

Через затримки з документацією, весь цей час автомобіль знаходився в демонстраційному залі штаб-квартири Kia Motors UK і використовувався для рекламних акцій, фотозйомки, тест-драйвів і участі в телешоу Top Gear. На відміну від звичайних тестових автомобілів, долають дві-три тисячі кілометрів, за час рекламної кампанії Stinger встиг проїхати 16 тисяч кілометрів.

В процесі перетворення в гоночний болід ліфтбек позбувся заднього дивана, подушок безпеки, аудіосистеми, парктроника, частини оббивки салону, підсилювача заднього бампера і двері багажного відділення, задніх склопідйомників і кожуха двигуна. Скляний дах замінили сталевий панеллю. У салоні встановили гоночні крісла Recaro, каркас безпеки і системупожаротушения, під капотом і в багажнику - підсилювальні розпірки. Свинцево-кислотний акумулятор замінили компактним літій-іонним. В результаті ліфтбек втратив 150 кг.

Крім того, замінили блок управління, свічки і повітряний фільтр турбомотора, а замість стандартної випускної системи встановлена прямоточна Milltek Sport без нейтралізатора. У результаті потужність мотора зросла з 370 к. с. до 428 к. с., а крутний момент з 510 Нм і 560 Нм. Лифтбеку перенастроювали стандартний восьмиступінчастий «автомат» (перемикання в режимах Sport і Sport+ стали швидше) і встановили збільшений радіатор.

В додаток до цього гоночний Stinger отримав занижені пружини Eibach Pro, передні гальма Brembo з шестипоршневими механізмами (амортизатори і задні гальма залишені стандартними), 19-дюймові легкосплавні колісні диски OZ Racing Leggera та шини Pirelli Trofeo R, а також передній спліттер, задній дифузор і спойлер. Кут розвалу передніх коліс збільшили до 2.5 градуса.

Вартість розцяцькованого Stinger GT420 в компанії назвати важко. Єдиний у своєму роді автомобіль планують використовувати в рекламних акціях.



Категория: Авто