Двигуни Sukhoi Superjet 100 поміняють
Опубликованно 22.08.2019 01:09
Підвищити конкурентоспроможність першого російського близькомагістрального пасажирського літака Sukhoi Superjet 100 дозволить створення власного силового агрегату натомість російсько-французького, заявив «Інтерфакс» віце-прем'єр Юрій Борисов.
«Ми несемо великі економічні втрати на цьому літаку з-за того, що французи не хочуть знижувати вартість двигуна SaM-146. І, по всій видимості, у нас вихід тільки один — це створення двигуна-аналога ПД-8 на основі технічних рішень ПД-14», — сказав чиновник.
За його словами, сертифікація повністю російського двигуна для Sukhoi Superjet 100 намічена на 2024 рік, а створений на основі ПД-14 силовий агрегат також підійде літака-амфібії Бе-200 «Альтаїр», який в даний час оснащується українськими Д-436ТП. Згідно віце-прем'єру, російський ближньо-середньомагістральний вузькофюзеляжний пасажирський літак МС-21 («Магістральний літак XXI століття»), який повинен першим полетіти з ПД-14, вже знаходиться в агрегатній збірці.
Борисов додав, що до Sukhoi Superjet 100 «багато нарікань на етапі його експлуатації», показники якої «потрібно вивести на рівень, який можна порівняти з Boeing і Airbus». «Йдеться про створення сучасної інфраструктури сервісних центрів і необхідного обсягу запасних частин», — зазначив віце-прем'єр.
У червні стало відомо про плани російської корпорації «Іркут» купити в американської компанії United Technologies 40 двигунів PW1000G для 20 літаків МС-21.
У травні апараті Борисова заявили, що створення російського композитного крила для МС-21 потребує додаткових 2,7 мільярда рублів.
Sukhoi Superjet 100 зазнав катастрофи в московському аеропорту Шереметьєво 5 травня. У резульат загинула 41 людина.
У листопаді 2018 року малий наліт Sukhoi Superjet 100 пов'язали з особливостями частини двигуна SaM146, що подається французькою компанією Safran.
Близькомагістральний пасажирський літак Sukhoi Superjet 100 вперше полетів у травні 2008 року. В даний час вироблено близько 190 таких літаків. Частка іноземних комплектуючих в Sukhoi Superjet 100 оцінюється в 80 відсотків. Зокрема, літак оснащується парою двигунів SaM146, що є спільною розробкою російського об'єднання «Сатурн» і французької компанії Snecma (входить в Safran).
Новітній російський ближньо-середньомагістральний вузькофюзеляжний пасажирський літак МС-21 («Магістральний літак XXI століття») призначений для перевезення до 211 осіб (гранична щільна компонування крісел у версії МС-21-300) на відстань до 6,4 тисячі кілометрів. Перший політ машина зробила в травні 2017-го. У МС-21 використовується безліч західних технологій і компонентів, зокрема на машину встановлюються американські двигуни PW1000G, які планується замінити російськими ПД-14.Що відбувається в Росії і в світі? Пояснюємо на нашому YouTube-каналі. Підпишись!
Категория: Разное