Volkswagen розповів чого очікувати від заїзду ID. R на Нюрбургринзі


Опубликованно 02.08.2019 09:33

Volkswagen розповів чого очікувати від заїзду ID. R на Нюрбургринзі

Під час рекордного заїзду за кермом гоночного електрокара буде французький гонщик Ромейн Дюма, середня швидкість заїзду перевищить 185 км/ч.

Ромейн Дюма - чотириразовий переможець 24-годинної гонки на Нюрбургринзі і один з найуспішніших пілотів «Північній петлі». За словами гонщика, Нордшляйфе - його улюблена гоночна траса, по якій він проїхав тисячі кілометрів. «Північна петля» багата складними ділянками. Одним з найскладніших її ділянок є «Caracciola-Karussell», названий так на честь німецького гонщика Рудольфа Караччиолы, триразового чемпіона Європи в 1935, 1937 і 1938 роках.

«В даний час ви не знайдете такого крутого повороту на будь-якому іншому треку. Це один із самих повільних ділянок Нордшляйфе. На жаль, траса тут настільки нерівна, ризик удару переднього крила об землю і пошкодження в крутому повороті буде дуже великий», - сказав Дюма.

Але ключовим етапом перегонів стане трикілометрова фінішна пряма Dottinger Hohe. Для вирішального ривка автомобіль повинен буде зберегти достатній запас енергії.

«Важливо мати достатній запас швидкості при виході на Dottinger Hohe. Для цього необхідно знайти ідеальну траєкторію в подвійному правому повороті Galgenkopf безпосередньо перед в'їздом на пряму. Керуючи автомобілем з такою динамікою, як у Volkswagen ID.R, треба бути дуже рішучим і не гальмувати на цій ділянці», - зазначив гонщик.

Якщо всі «компоненти складуться», Дюма зможе пройти 20.832-кілометрову трасу з середньою швидкістю понад 185 км/ч.

Раніше повідомлялося, що інженерам Volkswagen довелося вдосконалити аеродинаміку прототипу та оптимізувати систему управління енергоспоживанням. Одним з найбільш видимих змін стало нове заднє антикрило, для якого була застосована «формульна» технологія DRS. Одним натисканням кнопки пілот може змінювати кут атаки площині антикрила, тим самим зменшуючи аеродинамічний опір приблизно на 20%. Щоб ID. R було легше впоратися з більш щільним повітрям на Нюрбургринзі, інженери Volkswagen адаптували підлогу автомобіля і розробили новий передній спліттер. Нові аеродинамічні елементи прототипу пройшли випробування в аеродинамічній трубі.

Нинішній рекордсмен - китайський гіперкар Nio EP9 - в травні 2017 року подолав «Північну петлю» за 6 хвилин 45.9 секунди.



Категория: Авто