BMW X1 став плагін-гібридом


Опубликованно 01.08.2019 22:00

BMW X1 став плагін-гібридом

Баварська марка представила оновлений BMW X1 з посвіжілої зовнішністю і гібридною силовою установкою.

Планове оновлення принесло BMW X1 нову радіаторну решітку, як у хетчбека BMW 1 Series нового покоління, інший передній бампер, адаптивні світлодіодні фари і збільшені повітрозабірники. У задній частині - нова графіка ліхтарів, більшого діаметра патрубки випускної системи (90 мм проти колишніх 70 мм) і декоративна накладка на бампер у колір кузова. Також оновленого кросовера дісталися нові колісні диски з Y-подібними спицями в чотирьох варіантах дизайну діаметром 18 (Style 578, 579, 580) і 19 дюймів (Style 816M). У список опцій додані три нові «металевих» кольору: Storm Bay, Jucaro Beige і Misano Blue, а також підсвічування в задньому дзеркалі, яка проектує на асфальт індекс моделі.

У салоні з'явився новий електронний перемикач коробки передач і базовий центральний дисплей з діагоналлю 6.5 дюймів, який за доплату замінять 8.8 - або 10.25-дюймовим. Також пропонується три варіанти оббивки салону з синтетичною шкірою Sensatec. У виконаннях xLine, Sport Line і M Sport кросоверу покладені килимки з кольоровою окантовкою і декоративна червона рядок.

 

Салон BMW X1

1

2

3

4

 

Головне нововведення BMW X1 2020 року - гібридна силова установка з можливістю підзарядки від побутової електромережі, вперше доступний на європейському ринку. У версії BMW X1 xDrive25e агрегат складається з 1.5-літровою бензиновою «турботройки» (125 л. с., 220 Нм), що приводить в рух передню вісь, що відповідає за задні колеса 95-сильного електромотора (165 Нм) і батареї на 9.7 кВт•год. Передбачено три їздових режиму: Auto eDrive, Max eDrive і Економії заряду Батареї. Заявлений запас ходу на електротязі - 50 км, комбінований витрата палива - 2.0 л/100 км.

На європейському ринку гібридний BMW X1 з'явиться в 2020 році. Ціни і комплектації поки не оголошені.



Категория: Авто