У першому польоті в Іл-112В відмовила автоматика


Опубликованно 27.07.2019 04:36

У першому польоті в Іл-112В відмовила автоматика

Перший політ російського легкого транспортного літака Іл-112В супроводжувався відмовою автоматики, повідомив Aviation Explorer головний конструктор «Іл» Микола Таликов.

«Аналізуючи записи та настройки ми побачили, що лівий двигун працював в заданому діапазоні, а правий перейшов на гідромеханіку і працював у дещо меншому режимі за оборотами. Але це ми встановили пізніше, а в той момент після польоту командир навіть доповідав, що жодна система не відмовила, ще не усвідомивши, що цей випадок стався вже», — сказав фахівець.

За його словами, «відмова була, але зупинки двигуна не сталося», тоді як відмова автоматики «підтвердив надійність переходу на резервну систему». «А на гідромеханіці літак може літати як завгодно довго, це його штатний резервний режим», — зазначив головний конструктор.

Таликов підтвердив, що перший льотний Іл-112В вийшов перетяжеленным на 2,5 тонни, однак до травня 2019 року виходить знизити масу літака на 2082 кг. За його словами, комплектація машини дозволяє закрити 113 пунктів вимог технічного завдання Міноборони з 135. «Де ми можемо набирати ще півтонни? Це роботи з модернізації літака, комплексу обладнання, перехід на электродистанционную систему управління, оптимізація гідросистеми», — додав фахівець.

Головний конструктор розповів, що другий Іл-112В проходить випробування в Центральному аерогідродинамічному інституті (ЦАГІ), третій примірник Іл-112В з'явиться «тільки десь на стику 2020-2021 року», а серійної стане четверта машина. За оцінками Таликова, Міноборони необхідно не менше ста таких літаків.

Перший політ Іл-112В відбувся в березні на аеродромі заводу «Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство» (ВАЛТ).

Перша пробна стернування літака пройшла в грудні 2018 року.

Перша викочування машини відбулася в листопаді.

Серійне виробництво Іл-112 є однією з пріоритетних завдань державної програми переозброєння ЗС Росії. Перша установча партія для військово-транспортної авіації ВКЗ оцінюється в 35-37 машин. Іл-112, здатний прийняти до 44 пасажирів або до п'яти тонн вантажу, створюється на заміну українським Ан-24 і Ан-26.Що відбувається в Росії і в світі? Пояснюємо на нашому YouTube-каналі. Підпишись!



Категория: Разное