Чергова аварія на залізниці: на цей раз з рейок зійшли вагони на Видубичах (фото, відео)
Опубликованно 20.07.2019 00:27
left" data-url="https://www.unian.net/incidents/10497711-ocherednaya-avariya-na-zheleznoy-doroge-na-etot-raz-s-relsov-soshli-vagony-na-vydubichah-foto-video.html">Судячи з усього, перекинулися вагони однією з промислово-будівельних груп.© kiev.informator.ua © kiev.informator.ua © kiev.informator.ua © kiev.informator.ua © kiev.informator.ua
У Києві на Видубичах з рейок зійшли сім вантажних вагонів. Крім вагонів, серйозно пошкоджено залізничний полотно.
На опублікованих кадрах видно, що крім перекидання вагонів, серйозно пошкоджено залізничне полотно. Частина вагонів була завантажена щебенем, інформації про потерпілих немає.
Судячи з усього, перекинулися вагони однією з промислово-будівельних груп, причини події з'ясовуються, повідомляє «Інформатор».
Як повідомляв УНІАН, в Україні почастішали події на залізниці.
Так, у Тернопільській області ввечері 19 березня з рейок зійшов один із вагонів пасажирського поїзда. Дизельний поїзд курсував за маршрутом Тернопіль–Заліщики.
"В одному з трьох вагонів з рейок зійшла передня пара коліс", – йдеться в повідомленні.
Ніхто з півсотні пасажирів не постраждав. Їх пересадили в перший вагон поїзда. Під час огляду на рейках експерти виявили подряпину бетонних шпал довжиною 160 метрів. Наразі проводиться перевірка та з'ясовуються остаточні причини аварії.
Також в липні 2018 року в Одеській області на перегоні Іванівка - Веселий Кут зійшли з рейок 14 вантажних вагонів. У зв'язку з інцидентом був порушений графік 20 пасажирських поїздів.
До цього в Дніпрі з рейок зійшли 11 вагонів вантажного поїзда і локомотив. Інцидент стався в Самарському районі на перегоні Нижньодніпровський вузол - Самаровка.
Загиблих і постраждалих в результаті інциденту не було, витоку з цистерн теж. У восьми вагонах був прокат, трубна заготівля і дизпаливо, решта були порожніми. В "Укрзалізниці" зазначили, що аварія потяга в Дніпрі сталася з-за крадіжки болтів і скріплень головного шляху.
Читайте такожРівень зносу ж/д шляхів в Україні вже досягла 50%
Як повідомлялося раніше, державна служба України "Укртрансбезопасность" заявила, що кількість залізничних аварій в Україні зростає і майже 90% пригод трапляються із-за незадовільного утримання доріг.
Так, згідно з даними Державної служби України з безпеки на транспорті "Укртрансбезопасность", в 2017 році було зафіксовано 89 випадків, з них 21 – на шляхах УЗ, в 2018 році – 140 випадків, з них 17 випадків на шляхах УЗ. Кількість сходів рухомого складу залізничного транспорту на шляхах загального користування становила 5 випадків у 2017 році і 6 – в 2018 році. Майже 90% транспортних пригод було допущено у зв'язку з незадовільним поточним утриманням шляхів, повідомили 112.ua у "Укртрансбезопасности".
За даними експертів, при протяжності залізничних шляхів в Україні близько 20 тис. км на 8 тис. км прострочені ремонти.
Із-за зносу шляхів на УЗ вже сьогодні діють обмеження швидкості поїздів на колії загальною довжиною 1 086 км, 1746 км доріг закрито для руху.
У проект фінплану на 2019 рік УЗ включила реконструкцію 260 км шляхів (2,1 млрд грн) і капремонт 240 км (1,1 млрд грн), що більш ніж удвічі менше мінімально необхідного рівня.
При цьому монополіст воліє направляти державні кошти на інші цілі, наприклад, на зростання адміністративних витрат (+0,8 млрд грн) або інших операційних витрат (+0,9 млрд грн).
Наприклад, влітку минулого року Центр сервісного забезпечення "Укрзалізниці" за 740 тисяч гривень найняв SMM-щика, щоб той вів сторінку УЗ в Facebook", – йдеться в статті.
Категория: Общество