Уряд порівняло Ту-334 і SSJ-100
Опубликованно 13.07.2019 03:30
Проект ближньомагістрального пасажирського літака Ту-334 порівняно з програмою Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) був тупиковим, повідомив РІА Новини глава Мінпромторгу Росії Денис Мантуров.
«Якщо коротко, то у цієї машини був глухий кут розвитку. Тобто ми б не отримали жодних компетенцій та міжнародну кооперацію, яка, хоча сьогодні нас у якихось питаннях і обмежує вже, але з інших причин і факторів», — заявив міністр.
За його словами, хоча «тепер ми не можемо без узгодження з нашими партнерами поставити Superjet в ті країни, куди ми могли б поставити без всяких проблем і обмежень Ту-334», зате «ми б не отримали б і тих напрацювань, які зараз маємо».
«Для мене Superjet важливий не кількістю зібраних літаків, а сформованим капіталом надійних і конкурентних наукових і технологічних рішень, які дозволили нам рухатися далі, до МС-21, широкофюзеляжному літаку, з Китаєм і так далі», — сказав Він.
У червні стало відомо про плани російської корпорації «Іркут» купити в американської компанії United Technologies 40 двигунів для 20 літаків МС-21.
У травні при загорянні Sukhoi Superjet 100 в московському аеропорту Шереметьєво загинула 41 людина.
У січні повідомлялося, що МС-21 може залишитися без композитного «чорного крила» з-за санкцій США щодо підприємств «Ростеха», зокрема — «Аэрокомпозита».
Російський близькомагістральний пасажирський літак Ту-334 здійснив перший політ у лютому 1999 року. Всього було вироблено дві такі машини. Літак оснащувався парою українських турбореактивних двоконтурних двигунів (ТРДД) Д-436Т1. В даний час проект Ту-334 згорнуть.
Близькомагістральний пасажирський літак Sukhoi Superjet 100 вперше полетів у травні 2008 року. В даний час вироблено близько 190 таких літаків. Частка іноземних комплектуючих в Sukhoi Superjet 100 оцінюється в 80 відсотків. Зокрема, літак оснащується парою двигунів SaM146, що є спільною розробкою російського об'єднання «Сатурн» і французької компанії Snecma.
Ближнесреднемагистральный вузькофюзеляжний пасажирський літак МС-21 («Магістральний літак XXI століття») перший політ здійснив у травні 2017 року. В даний час випущено чотири одиниці МС-21, включаючи одну — для статичних випробувань. У літаку використовується безліч західних технологій і компонентів. Зокрема, на машину встановлюються американські двигуни PW1000G, які згодом планується замінити російськими ПД-14.Що відбувається в Росії і в світі? Пояснюємо на нашому YouTube-каналі. Підпишись!
Категория: Разное