Новий Ford Explorer прийшов у Європу плагін-гібридом
Опубликованно 02.07.2019 02:06
На електротязі семимісцевий кросовер здатний проїхати 40 км
Компанія Ford представила Explorer нового покоління для європейського ринку. В Європі кросовер буде доступний в двох комплектаціях: Explorer ST-Line і Platinum. Версію ST-Line можна відрізнити за глянцево-чорної радіаторних гратах і таким же вставок на дверях, обробці салону «під карбон», «зрізаному» у нижній частині рульового колеса і червоної декоративної сходинці. У версії Platinum ті ж елементи кузова отримали матову обробку, а салон декорований натуральним деревом.
У стандартній комплектації 12.3-дюймова цифрова приладова панель, передні сидіння з електроприводом, підігрів рульового колеса і сидінь, бездротова зарядка для смартфонів, точка доступу 4G LTE Wi-Fi з одночасним підключенням до 10 пристроїв і можливістю управління деякими функціями автомобіля через мобільний додаток (віддалений запуск двигуна, розблокування дверей).
Салон Ford Explorer
1
2
3
4
Версії ST-Line покладені 8-дюймовий центральний сенсорний екран і 800-ватна аудіосистема B&O з 12 динаміками. Platinum комплектується 1000-ватної аудіосистемою B&O з 14 динаміками і 10.1-дюймовим сенсорним дисплеєм, на який виводяться дані навігаційної системи і мультимедійного комплексу.
Варіант силової установки один: 3.0-літровий бензиновий EcoBoost потужністю 350 л. с. доповнено 100-сильним електродвигуном, що живиться від літій-іонного акумуляторного блоку ємністю 13.1 кВт•год. Сумарна віддача силової установки - 450 л. с. і 840 Нм крутного моменту. Коробка - 10-ступінчастий «автомат». Батарея заряджається від звичайної побутової розетки, а також за рахунок системи рекуперації. Даних про часу заряду батареї немає. Дальність пробігу на електротязі - 40 км. Водій може вибирати, коли і як використовувати заряд батареї з допомогою режимів EV Auto, EV Now, EV Later і EV Charge. Комбінований витрата палива складає 3.4 л/100 км.
Також кросоверу покладені системи кругового відеоогляду, розпізнавання дорожніх знаків, запобігання фронтальних зіткнень і розпізнавання пішоходів, утримання в смузі, адаптивний круїз-контроль з функцією автоматичної зупинки і старту і асистент Evasive Steering Assist, що допомагає при об'їзді перешкод.
На європейському ринку новий Ford Explorer з'явиться в цьому році, але точні дати не називаються.
Категория: Авто