У Mercedes-AMG розробили найпотужнішу серійну «турбочетверку»
Опубликованно 02.07.2019 01:21
Дволітрова «турбочетвірка» з індексом M 139 розвиває 421 к. с. і 500 Нм крутного моменту.
Mercedes-AMG представило найпотужніший у світі серійний чотирициліндровий турбомотор, який в подальшому планують встановлювати на «заряджені» моделі Mercedes-AMG A 45, CLA 45, GLA 45 і GLB 45.
Новий агрегат доступний у варіантах форсировки: 387 і 421 к. с. Максимальний крутний момент базового мотора становить 480 Нм і доступний в діапазоні 4750-5000 об/хв, версії для S-моделей - 500 Нм при 5000-5250 об/хв. Тиск наддуву 1.9 та 2.1 бар відповідно. Як відзначають в компанії, мотор може розкручуватися до 7200 об/хв Питома потужність досягає 210 к. с. на 1 літр робочого об'єму.
У «турбочетверки» M 139 нова компоновка: турбокомпресор і випускний колектор розташовані ззаду (у моторного щита), впускна система - спереду (зі сторони радіатора). Така конфігурація забезпечує максимальний забір повітря і вентиляцію підкапотного простору. У мотора нова алюмінієва циліндро-поршнева група, а також посилений коленван і блок циліндрів. Впорскування - комбінований: паливо подається безпосередньо в циліндри і у впускний колектор.
Мотор отримав новий турбокомпресор Twinscroll з двопоточні «равликом»: вихлопні гази подаються на турбіну двома паралельними каналами, що зменшує негативний вплив окремих циліндрів на потік при зміні циклів. На валах компресора і турбіни вперше встановлені роликові підшипники, які зводять до мінімуму механічне тертя всередині турбокомпресора. Максимальна швидкість обертання - 169 тисяч об/хв. Також застосовані комбінована система охолодження турбіни (вода, масло і повітря) і електронне управління перепускним клапаном скидання тиску вихлопних газів.
Новий двигун зібраний вручну на моторному заводі AMG в Аффальтербасі, де була змонтована нова виробнича лінія, що втілює досягнення так званої «індустрії 4.0». Виробництво організовано за знаменитим принципом компанії «один майстер, один двигун».
Категория: Авто