Porsche представила новий корпоративний стиль автосалонів


Опубликованно 25.06.2019 06:21

Porsche представила новий корпоративний стиль автосалонів

Компанія Porsche анонсувала нову корпоративну архітектуру своїх дилерських центрів.

Перший дилерський центр Porsche в новій концепції «Destination Porsche» відкрився в американському місті Палм-Спрінгс (штат Каліфорнія). Наступними, у 2020 році, оновляться два діючих центру Porsche в німецькому Дортмунді і китайською Ханчжоу.

Концепція «Destination Porsche» заснована на зміні потреб клієнтів. У компанії вважають, що більш широкий модельний ряд вимагає спілкування з конкретними цільовими групами і більш гнучкого підходу до індивідуалізації автомобілів. Нові дилерські центри повинні допомогти компанія залучити нових клієнтів, стати місцем зустрічей спільноти Porsche, а використання цифрових технологій дозволить індивідуалізувати послуги, що надаються ними.

«Напрямок Porsche демонструє один із способів вирішення проблем, пов'язаних з зміною споживчих переваг і розвитком автомобільного ринку. Porsche - це мрії про життя та міцне співтовариство наших друзів і шанувальників. Наші дилерські центри повинні стати місцем для знайомства з брендом», - сказав член правління Porsche AG з продажу та маркетингу Детлев фон Платний.

Зберігши нинішні архітектурні форми, компанія оновила алюмінієвий фасад, дозволивши «заглянути всередину» салону. При цьому стиль інтер'єру залишився колишнім, а вся увага приділяється виставлених автомобілів. Алюмінієві панелі над головним входом і червона світлодіодне підсвічування підкреслюють динаміку концепції.

Різні тематичні модулі дозволяють легко налаштувати інтер'єр у відповідності з регіональними або індивідуальними особливостями. Ще один акцент робиться на соціальних просторах з нещодавно створеною зоною відпочинку, де клієнти і шанувальники бренду можуть зібратися разом і через велике вікно заглянути в майстерню».

Важливою частиною нової корпоративної архітектури є цільові цифрові медіа. Частково це віртуальна реальність, в якій клієнти можуть випробовувати свої майбутні автомобілі. Сенсорні екрани також пожвавлять продукти і послуги марки в інтерактивному режимі. Надалі компанія планує впроваджувати нові цифрові формати, які відкриють для клієнтів більше можливостей знайомства з Porsche.



Категория: Авто