Представлений оновлений кросовер Mercedes-Benz GLC


Опубликованно 22.06.2019 00:57

Представлений оновлений кросовер Mercedes-Benz GLC

Mercedes-Benz представив оновлений кросовер GLC в переглянутому дизайні, з новою гамою двигунів та розширеним списком електронних систем безпеки. На європейському ринку оновлена модель з'явиться в середині цього року.

Ніяких кардинальних змін у зовнішності GLC не сталося. Дизайнери обмежилися формою і малюнком LED-фар, новою графікою світлодіодних ліхтарів, іншим заднім бампером, видозміненій радіаторних гратами і патрубками вихлопної системи, а також хромованим декором кузова, включеним тепер в стандартне оснащення.

У салоні - нові оздоблювальні матеріали, дерев'яні вставки з деревини цінних порід, запозичене у седана CLA багатофункціональне рульове колесо з тач-панелями і мультимедійний комплекс MBUX (Mercedes-Benz User Experience) останнього покоління з 7.0 - або 10.25-дюймовим сенсорним дисплеєм, підтримкою управління жестами і голосовими командами. Керувати «мультимедийкой» можна і за допомогою чутливих до дотиків панелей на рульовому колесі і центральної консолі. Комплекс можна доповнити 12.3-дюймової цифровою панеллю приладів. Також MBUX підтримує навігацію з елементами доповненої реальності: з допомогою передньої камери картинка на екрані доповнюється інформацією про знаки, номерами будинків і назвою вулиць.

В оснащення увійшла система Energizing Coach, що пропонує набір з декількох програм релаксації і сумісна з такими пристроями Garmin, а також підтримка стандарт V2X, що дозволяє GLC обмінюватися інформацією з іншими автомобілями та дорожньою інфраструктурою.

У списку електронних систем допомоги водієві функція утримання в смузі руху Active Steer Assist, здатна самостійно змінювати смугу, звільняючи місце для проїзду екстрених служб, асистент маневрування заднім ходом Trailer Maneuvering Assist, система виявлення «сліпих зон» і активний круїз-контроль.

У моторній гамі бензинові 2.0-літрові «турбочетверки» М 264 потужністю 197 і 258 к. с., доповнені стартер-генератора з ремінним приводом, працюючим від 48-вольтової електросистеми. Электромоторчик потужністю 14 л. с. і 150 Нм допомагає ДВЗ при розгоні, а також може глушити і швидко запускати його під час руху. Дизельні агрегати OM 654 доступні в трьох варіантах форсировки: 163,194 і 245 л. с. і поєднуються з повним приводом 4MATIC і автоматичною коробкою передач 9G-TRONIC.



Категория: Авто