Ми приступаємо до активної фази будівництва метро на Виноградар - Кличко


Опубликованно 17.06.2019 05:06

Ми приступаємо до активної фази будівництва метро на Виноградар - Кличко

left" data-url="https://www.unian.net/economics/transport/10484634-my-pristupaem-k-aktivnoy-faze-stroitelstva-metro-na-vinogradar-klichko.html">В кінці грудня 2021 року в експлуатацію планують ввести дві нові станції - «Мостицька» і «Проспект Правди».Мер столиці спустився в монтажну шахту на глибину 40 метрів / фото: прес-служба Кличка

У Києві презентували, як буде відбуватися будівництво нових станцій метро Сирецько-Печерської гілки на Виноградар. Плани активної фази робіт, яка вже почалася, представив мер столиці Віталій Кличко.

За його словами, наприкінці грудня 2021 року в експлуатацію планують ввести дві нові станції - «Мостицька» і «Проспект Правди». Презентація проходила за участю Президента України Петра Порошенка.

«Нікого не треба переконувати в тому, наскільки необхідним є збільшення кількості станцій столичного метрополітену. Київ росте. Щорічно в місті стає на 200 тисяч жителів більше. Це тільки за офіційними даними. І метрополітен - найбільш масовий вид громадського транспорту. Щодня столичним метро користуються понад півтора мільйона пасажирів», - зазначив Кличко.

Мер столиці спустився в монтажну шахту на глибину 40 метрів. З її допомогою будуть спускати і піднімати будівельне обладнання.

Кличко також зазначив, що у планах міської влади, крім перших двох станцій, будівництво ще двох станцій метро Сирецько-Печерської лінії – «Виноградар» і «Маршала Гречка». Довжина нової ділянки з 4 станцій буде майже 7,5 кілометрів. Також буде побудовано нове електродепо, оскільки довжина лінії перевищує 20 км.

Розвиток лінії передбачено від станції «Сирець» у напрямку перетину вулиць Білицька і Північно-Сирецька, далі по вул. Межовий до перетину з проспектом Правди з перспективою подальшого продовження цієї лінії до площі Тараса Шевченка. Введення їх у експлуатацію дозволить перевозити по цій гілці метро 34 тисячі пасажирів на годину. Загальна вартість будівництва 4 станцій становитиме, за розрахунками, на сьогоднішній день, понад 11 мільярдів гривень.

Майже 6 мільярдів обійдеться місту будівництво двох станцій першої черги - «Мостицькій» і «Проспекту Правди».

«Ми з вами знаходимося на будівельному майданчику біля станції метро «Сирець», з якого починаються основні будівельні роботи. До цього тривали підготовчі. Зараз тут проходять роботи по розкриттю монтажно-демонтажної шахти і підготовка до облаштування підйомного обладнання і спуску технологічного обладнання, - заявив Кличко. - Завдання у метробудівців чітка - робити все якісно і з дотриманням термінів. Ще раз підкреслю: протягом найближчих двох років перші дві станції метро на Виноградар ми повинні ввести в експлуатацію! Київ розвивається і змінюється. І ми робимо все, щоб оновлювати і розвивати міську інфраструктуру», - підкреслив мер столиці.

Під час презентації Кличко зазначив, що зараз в столиці реалізують відразу кілька великих інфраструктурних проектів. Це і добудова Подільсько-Воскресенського мосту, і фактично зведення нового Шулявського шляхопроводу. Все це, за словами мера, вимагає великих фінансових ресурсів. Тому Кличко звернувся до Президента щодо несправедливого перерозподілу податків між місцевими і Державним бюджетом. До того ж, у столиці сьогодні забирають 60% ПДФО. В інших містах цей показник становить 40 відсотків. Зокрема, з-за цього виникає нестача коштів, які необхідні для розвитку інфраструктури у столиці, де на неї найбільше навантаження.



Категория: Общество