Volkswagen ID.R — новий рекордсмен Нюрбургринга серед електрокарів
Опубликованно 07.06.2019 00:15
Гоночний електрокар Volkswagen ID. R подолав «Північну петлю» за 6 хвилин 05.336 секунди.
Volkswagen ID.R вдалося поліпшити результат попереднього володаря титулу найшвидшого серійного автомобіля Нюрбургринга електричного суперкара Nio EP9 на 40.564 секунди. У травні 2017 року 1360-сильний китайський гіперкар проїхав «Нордшляйфе за 6 хвилин 45.9 секунди з середньою швидкістю майже 185 км/ч.
Під час рекордного заїзду за кермом Volkswagen ID.R перебував чотириразовий переможець 24-годинної гонки на Нюрбургринзі і один з найуспішніших пілотів «Північній петлі» французький гонщик Ромейн Дюма.
Раніше повідомлялося, що під час підготовки до заїзду Volkswagen ID.R вдосконалили аеродинаміку і оптимізували систему управління енергоспоживанням. Електрокар оснастили новим заднім антикрилом для якого була застосована «формульна» технологія DRS. Одним натисканням кнопки пілот може змінювати кут атаки площині антикрила, тим самим зменшуючи аеродинамічний опір приблизно на 20%. Щоб ID.R було легше впоратися з більш щільним повітрям на Нюрбургринзі, інженери Volkswagen адаптували підлогу автомобіля і розробили новий передній спліттер.
24 червня 2018 року Ромейн Дюма на спортпрототипе Volkswagen I. D. R Pikes Peak піднявся на вершину Пайкс Пік за 7 хвилин 57.148 секунд, встановивши новий абсолютний рекорд серед електрокарів. До цього титул абсолютного рекордсмена траси належав Себастьену Лебу, що в 2013 році на хетчбек Peugeot 208 T16 з бензиновим бітурбомотором V6 3.2 (875 л. с.) злетів на вершину Пайкс Пік за 8 хвилин 13.878 с.
Volkswagen I. D. R Pikes Peak дебютував у квітні минулого року на аеродромі Pole Mecanique Ales-Положенні у французькому Олесі. Автомобіль побудований на платформі MEB, оснащений двома електромоторами сумарною потужністю 680 к.с. і комплектом літій-іонних батарей. З місця до 100 км/год повнопривідний електрокар розганяється за 2.25 с.
Категория: Авто