Daimler має намір позбавитися від Smart
Опубликованно 24.04.2019 06:57
Остаточне рішення про майбутнє виробника сіті-карів керівництво концерну прийме до кінця року.
Належить Daimler марка Smart була запущена в 1998 році. За ці роки виробник сіті-карів приніс концерну мільярдні збитки. Незважаючи на те, що автомобілі Smart продаються більш ніж в 40 країнах світу, зростаюча популярність позашляховиків, кросоверів і пікапів дає про себе знати. Інтерес до сіті-карів скорочується з кожним роком. Щорічно марка втрачає від 565 до 792 мільйонів доларів.
В минулому році з'явилися чутки, що Smart може повністю зникнути з автоіндустрії протягом наступних п'яти років, але остаточне рішення з цього питання буде прийнято вже до кінця року. Як пише німецька газета Handelsblatt, новий глава концерну Daimler AG Ола Каллениус, без вагань «вб'є» марку, якщо це необхідно для скорочення витрат.
У своїй останній спробі зробити Smart прибутковим, Daimler перетворив марку виробника електрокарів. Більшість моделей бренду з ДВС найближчим часом будуть зняті з виробництва і замінені електричними версіями. Цей процес може бути занадто дорогим в довгостроковій перспективі, а Daimler прагне знизити витрати. Концерн має намір інвестувати в послуги электромобильности і електрокари. Для скорочення витрат Daimler вже розробляє Smart ForTwo і ForFour спільно з Renault, але, як пише Handelsblatt, французька компанія розглядає можливість відмови від співпраці.
Категория: Авто