Mercedes-Benz G-Class отримав п'ять зірок в краш-тесті Euro NCAP


Опубликованно 02.04.2019 08:42

Mercedes-Benz G-Class отримав п'ять зірок в краш-тесті Euro NCAP

Комітет Euro NCAP опублікував результати краш-тестів кросоверів Honda CR-V і Seat Tarraco і позашляховика Mercedes-Benz G-Class нового покоління. Всі три автомобіля заслужили найвищу оцінку — п'ять зірок.

Новий Seat Tarraco побудований на «фольксвагенівській» модульної платформі MQB, використовуваної ?koda Kodiaq, що отримала п'ять зірок від Euro NCAP в 2017 році. За безпеку водія і дорослих пасажирів Tarraco отримав 37.1 бали - 97% від максимально можливих. Як зазначили експерти Euro NCAP, це один з кращих результатів серед автомобілів цієї категорії. При фронтальному ударі з неповним перекриттям датчики зафіксували хороший захист грудної клітки і стегон переднього пасажира і стегон і ступнів водія, захист інших ділянок оцінена як достатня. Краш-тест з повним перекриттям кузова і несмінаемие бар'єром також довів хороший захист водія і тільки захист грудної клітки задніх пасажирів отримала оцінку «достатньо». Імітація удару ззаду виявила небезпеку отримання травм хлистів у пасажира другого ряду. При бічному ударі ніяких небезпек не виявлено. Безпека пасажирів-дітей кросовер отримав 46.1 бал з 49 можливих, що склало 84%. Безпека пасажирів експерти оцінили в 38 балів (79% від максимально можливого результату), а роботу електронних допоміжних систем - 10.3 бали з 13 можливих, що склало ті ж 79%.

Дещо гірші результати гібридного кросовера Honda CR-V. Японський кросовер отримав 93% балів за захист водія і переднього пасажира, 83% - за захист пасажирів-дітей від 6 до 10 років, 70% - за безпеку пішоходів і 76% за роботу електронних систем безпеки. Тест з повним перекриттям кузова і несмінаемие бар'єром виявив «достатню» захист грудної клітки задніх пасажирів. На випробуваннях сидінь (імітація удару ззаду) експерти Euro NCAP виявили небезпека отримання травм хлистів шиї у дорослих пасажирів.

Безпека водія і дорослих пасажирів Mercedes-Benz G-Class експерти оцінили в 34.6 бали (90% від максимально можливого результату), пасажирів-дітей - 40.8 балів або 83%, пішоходів - в 37.5 балів (78%), а роботу електронних допоміжних систем - 9.4 бали (72%). Нарікання викликала низька захищеність грудної клітини переднього пасажира при фронтальному зіткненні по всій ширині і захист грудної клітки водія при лобовому зіткненні про бар'єр, що деформується. Як і у двох інших учасників цієї серії краш-тестів, виявлена небезпека отримання травми шиї у заднього пасажира при ударі ззаду. Найбільшу небезпеку для пішоходів представляють бічні стійки автомобіля. Також фахівці позитивно оцінили роботу системи автономного аварійного гальмування і наявність численних систем допомоги водієві.



Категория: Авто