GFG Style представить в Женеві 483-сильне електричне крос-купе
Опубликованно 01.04.2019 05:48
Дорожній просвіт електричного шоу-кара Kangaroo збільшується до 260 мм
Компанія сім'ї Джуджаро розкрила зовнішність і деякі характеристики електричного концепту Kangaroo, прем'єра якого відбудеться в рамках Женевського автосалону. По всій імовірності, ім'я «Кенгуру» дісталося новинці за адаптивної підвіски з трьома параметрами жорсткості і дорожнього просвіту: в режимі Racing він складає 140 мм, Road - 190 мм і в Off-Road - 260 мм. Одночасно зі зміною дорожнього просвіту змінюється кут розвалу коліс. Крім того, гіпер-кросовер оснащений підрулюючими задніми колесами і висувним сплітером, який в складеному стані дозволяє збільшити кут в'їзду до 26 градусів.
Кузов Kangaroo виготовлений з композитних матеріалів і базується на алюмінієвої просторової рами, розробленої інженерами GFG Style у співпраці з китайською фірмою CH Auto. Одна з особливостей концепту - задня вентиляційна сітка, в яку вбудовані світлодіоди, що відповідають, у тому числі і за сигнали повороту. Бічні скла об'єднані з дахом і піднімаються вгору, а самі ж двері розстібні.
В салоні, оздобленому шкірою від Poltrona Frau, встановлено три дисплея, на даху - компактний блок сенсорів і камер системи автономного управління.
Салон GFG Style Kangaroo
1
2
3
4
5
6
Гіпер-кросовер укомплектований двома електромоторами, сумарно генеруючими 490 к.с. і 680 Нм крутного моменту і акумуляторним блоком ємністю 90 кВт·год, що забезпечує запас ходу без підзарядки до 450 км. З місця до 100 км/год «повнопривідник» розганяється за 3.8 секунди. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на позначці 250 км/ч.
У минулому році на автошоу в Женеві компанія GFG Style привозила концепт Sibylla з трьохсекційною скляним дахом-куполом. У його розробці брала участь китайська фірма Envision Energy, яка просуває енергетичний «Інтернет речей» на платформі EnOS. Як заявляли автори, «повнопривідник» з чотирма моторами і просунутою системою автоматичного управління, може бути інтегрований в інтелектуальну енергомережу потужністю 100 ГВт і працювати в якості «зеленої» електростанції.
Пізніше в Парижі дебютувала оновлена версія концепту під назвою Sibylla GG 80, продемонструвала дизайн майбутніх автономних автомобілів.
Категория: Авто