Електромобілі Tesla дешевшають повільніше бензинових BMW, Mercedes-Benz, Porsche і Lexus
Опубликованно 31.03.2019 18:54
Американці з'ясували, що ліфтбек Tesla Model S і кросовер Tesla Model X виявилися для своїх власників більш вигідною інвестицією порівняно з автомобілями преміум-брендів, оснащених двигунами внутрішнього згоряння. Причому мова йде не про витрати на паливо і техобслуговування, де перевага електрокарів очевидно, а щодо залишкової вартості при продажі б/в машин.
За даними за січень 2012 року - листопад 2018 року ліфтбеки Tesla Model S з пробігом 50 тис. миль (80.5 тис. км) втратили в ціні в середньому 27% від початкової вартості. Найближчий конкурент в сегменті автомобілів класу люкс — седан Mercedes-Benz S-Class — за аналогічний період і з таким же пробігом подешевшав в середньому на 33%. Про це свідчить дослідження американського ринку б/у автомобілів, яке провела компанія Autolist.
Подібна ситуація склалася і з іншими преміум-брендами. Швидше тесловской «Ескі» дешевшають такі автомобілі як BMW 7 серії, Audi A8, Porsche Panamera і Lexus LS. А найбільше від першої масової моделі Tesla відстав Jaguar XJ, який при зазначеному пробігу подешевшав в середньому на 45%.
Ще сильніше за цим параметром від «вуглеводневих» конкурентів відірвався кросовер Tesla Model X, констатували в Autolist. Так, електромобіль після 50 тис. миль пробігу в середньому по ринку став дешевше на 23%. Наступний по вигоді повторного продажу представник сегменту — позашляховик Lincoln Navigator — втратив у ціні в середньому 34%. Кросовер BMW X5 в аналогічній ситуації подешевшав на 37%. При пробігу від 10 до 100 тисяч миль не зуміли і близько наблизитися до Model X автомобілі Audi Q7, Mercedes GLS (GL), Infiniti QX80, Cadillac Escalade і Range Rover.
Раніше аналітики Autolist виявили ще одну цікаву особливість ринку б/у автомобілів Tesla. Так, у дослідженні 2017 року говориться, що Tesla Model S на американській вторинному ринку продаються в середньому на 5% швидше автомобілів подібного класу з ДВС.
Категория: Авто