Запас ходу електромобілів Hyundai Kona Electric і Kia e-Niro було помилково завищено
Опубликованно 31.03.2019 18:54
Hyundai і Kia опублікували нові дані про запас ходу електричних кросоверів Kona Electric і e-Niro для європейського ринку. Запас ходу обох моделей опинився помилково завищено незалежним сертифікаційним агентством.
Як повідомили в Hyundai, в ході перевірки сертифікаційне агенства порушило процедури тестування, передбачені новими стандартами WLTP. Після перерахунку запас ходу без підзарядки для Kona Electric з батареєю ємністю 39 кВт·год зменшився з 300 до 290 км, а з батарей ємністю 64 кВт·год з 470 до 449 км
«При тестуванні Kona Electric для створення свого омологированного електромобіля, незалежна організація, що здійснює нагляд за процесом, випадково надала неправильну методологію тестування, а потім схвалила отримані результати. Це призвело до того, що Kona Electric довше тестувався в «міському» циклі WLTP - загальна швидкість і енергоспоживання були знижені, що призвело до переоцінки всього електричного діапазону автомобіля», - йдеться в заяві Hyundai.
Аналогічне за суттю заяву щодо кросовера e-Niro опублікувала і Kia. Для версії з батарей ємністю 39 кВт·год запас ходу тепер офіційно становить 288 км замість колишніх 310 км, а у версії з батареєю ємністю 64 кВт·год - 454 км замість 323 км
Категория: Авто