Mazda розробила нову гібридну силову установку — XEV
Опубликованно 28.03.2019 19:15
Основою нового силового агрегату став культовий роторний мотор марки.
У жовтні минулого року Mazda заявила, що працює над новим роторним двигуном - компактної версією свого культового двигуна внутрішнього згоряння Ванкеля, який використовувався в серії RX-7 та інших моделях марки. Передбачалося, що нові ротори будуть встановлюватися на електромобілі японського бренду в якості «екстендерів» - збільшувач запасу ходу.
Створена інженерами Mazda установка XEV схожа на агрегат Toyota Prius, де основним рушійним чинником є бензиновий двигун, а легка електрична гібридна установка доповнює його і використовується для прискорення на старті і руху на низькій швидкості. Нова платформа марки досить гнучка і може використовуватися як на помірних гібридах, і на повністю електричних моделях з «подовжувачем ходу». Компактні розміри роторного двигуна дозволять об'єднати його в єдиному блоці з електромотором і генератором. Мотор, який планувалося використовувати в якості додаткового джерела енергії, став основою для створення нової гібридної силової установки, настільки ефективною, що її можна продавати на будь-якому ринку світу, включаючи Європу. Про це в інтерв'ю австралійському автомобільного виданню Drive розповів виконавчий директор Mazda Ічіро Хиросе.
У минулому році японська марка заявила, що розробляє два нових електромобіля. Перший працює виключно від тягової акумуляторної батареї, а другий оснащений компактним, легким і «вкрай тихим» роторним двигуном. Наприкінці року компанія обіцяє вивести його на ринок.
Категория: Авто