Koenigsegg Regera похвалився кузовом з вуглецевого волокна
Опубликованно 22.03.2019 03:57
Компанія Koenigsegg побудувала перший гіперкар Regera в кузові з «голого вуглецевого волокна» — Koenigsegg Naked Carbon (KNC). Автомобіль виготовлений на замовлення анонімного клієнта з Швейцарії.
Кузов гіперкара позбавлений будь-то не було покриття, в тому числі і тонкого шару епоксидної смоли, що залишився після запікання композитних деталей в автоклаві. Кожен елемент кузова піддався ручне полірування, яка дозволила надати Regera «більш металевий графітовий вид».
Як зазначили в Koenigsegg, ручне полірування - дуже делікатний і трудомісткий процес, оскільки навіть невелика похибка може зруйнувати видиму структуру графітової нитки. У компанії говорять, що автомобіль став холодним на дотик, що дозволяє «відчути чисте вуглецеве волокно», а сама поверхню більш стійкою до подряпин.
Перш, ніж зробити свій «голий» автомобіль, зразки KNC піддали випробуванню холодом, вологою і спекою. Протягом декількох років вони зберігалися на вулиці, але це не вплинуло на їх зовнішній вигляд. Крім того, такий метод обробки карбону дозволив знизити масу гіперкара в порівнянні з пофарбованої моделлю приблизно на 20 кг.
«Кінцевий результат - вражаючий новий погляд на вуглецеве волокно. Це прекрасний матеріал (KNC, прим. ред.) з візуальної точки зору, і наші клієнти люблять показувати, з чого зроблений їхній автомобіль», - прокоментував зовнішність гіперкара генеральний директор і засновник компанії Koenigsegg Крістіан фон Кенігсегг.
Категория: Авто