Тюнери Urban Automotive допрацювали Mercedes-G63 AMG
Опубликованно 09.02.2019 00:06
Ательє Urban Automotive підготувало пакет доопрацювань для Mercedes-G63 AMG нового покоління. Британські тюнери форсували позашляховику мотор, перенастроювали підвіску і щедро забезпечили карбоном, включаючи кожух запасного колеса.
Більшість деталей Mercedes-AMG G63 у версії Urban Automotive від переднього бампера до спойлера виготовлені з вуглецевого волокна, в тому числі дверні пороги, агресивний задній дифузор і масивні колісні арки, збільшили ширину позашляховика на 50 мм в порівнянні з базовою моделлю. Також в пакет увійшла додаткова освітлювальна техніка на даху, перенастроенная підвіска, 23-дюймові колісні диски і випускна система з регульованими заслінками, що дозволяє настроювати звук мотора.
Після доопрацювання потужність 4.0-літрової «вісімки» з двома турбонагнітачами зросла з 585 до 710 л. с. Додаткові 125 л. с. дозволили зменшити час розгону з місця до 100 км/год з 4.5 до 4.0 секунд.
Власникам Mercedes-AMG G73 британські тюнери пропонують оснастити їх автомобілі електрифікованої силовою установкою потужністю 805 л. с.
Восени минулого року свій варіант Mercedes-G63 AMG з форсованим до 700 л. с. базовим мотором представило німецьке тюнінг-ательє Brabus. Позашляховик під назвою Brabus 700 Widestar показали на Міжнародній виставці яхт Monaco Yacht Show (MYS) в Монако. Після доопрацювання віддача 4.0-літрової битурбированой «вісімки» Mercedes-AMG зросла з 585 до 700 л. с., а максимальний обертовий момент - з 850 до 950 Нм. З місця до 100 км/год Brabus 700 Widestar прискорювався за 4.3 з, а максимальну швидкість обмежили на позначці 240 км/ч.
Mercedes-G63 AMG нового покоління Mercedes-Benz представив навесні 2018 року в Женеві. На європейському ринку позашляховик з'явився влітку того ж року.
Категория: Авто