Хетчбеки Hyundai Ioniq пережили перше оновлення


Опубликованно 31.01.2019 03:15

Хетчбеки Hyundai Ioniq пережили перше оновлення

Марка Hyundai обновила гібридну і плагін-гібридну модифікацію хетчбека Ioniq. Офіційна прем'єра оновленого сімейства, у тому числі і повністю електричної версії очікується на березневому автошоу в Женеві.

Hyundai Ioniq Hybrid і Ioniq PHEV з'явилися на ринку три роки тому. За цей період марка змогла реалізувати більше 60 тисяч таких автомобілів. Оновлені гібридні хетчбеки отримали модернізовані бампери, фірмову каскадну радіаторну решітку, а також подвійні секції денних ходових вогнів замість колишнього «бумеранга». В кузовний панелі сімейства з'явилися три нових кольори: Fluidic Metal, Electric Shadow і Liquid Sand.

У салоні оновлення торкнулися «прибирання», на якій з'явилася окрема панель для управління кліматичною установкою. Крім того, для моделі доступна інформаційно-розважальна система з функцією розпізнавання голосу і підтримкою Bluelink, Android Auto, Apple CarPlay і Hyundai Live Services, а також з 10.25-дюймовим дисплеєм. Як стверджують у компанії, Ioniq - перша модель в сегменті з дисплеєм такого розміру.

Оновлені версії Ioniq оснащені комплексом безпеки SmartSense, в який увійшли нові системи допомоги водієві, такі як система автоматичного екстреного гальмування, інтелектуальний круїз-контроль, система контролю смуги руху та контролю втоми водія. Також передбачений режим руху водіння «Зелена зона», автоматично відключає ДВС і переводить системи автомобіля на електроживлення. Зона перемикання систем, наприклад, територія школи або лікарні, визначається навігаційною системою автомобіля. Як стверджують у компанії, це перша в світі технологія, яка об'єднала управління однією педаллю і інтелектуальне регенеративне гальмування.

Технічно хетчбеки залишилися колишніми. Силова установка Ioniq Hybrid складається з 1.6-літрового бензинового двигуна GDi Kappa, електромотора і літій-іонної полімерної батареї. Сукупна віддача агрегатів - 141 л. с., а крутний момент - 265 Нм. Трансмісія - шестиступінчастий «робот» з двома зчепленнями. Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid оснащується бензиновим мотором 1.6 GDI (105 л. с., 147 Нм), електромотором потужністю 45 кВт (61 к. с.) і літій-іонним акумуляторним блоком ємністю 8.9 кВт?год. Сумарна віддача установки - 141 л. с. Максимальна швидкість - 178 км/год, Час розгону з місця до першої «сотні» - 10.6 с. Трансмісія - шестиступінчастий «робот» з двома зчепленнями. Запас ходу на електротязі - 46 км

Оновлену повністю електричну версію хетчбека, ймовірно, покажуть на автосалоні в Женеві.



Категория: Авто