Ford представив нову модифікацію фургона Transit
Опубликованно 13.12.2018 03:00
На Міжнародній виставці комерційного транспорту в Ганновері компанія Ford представила двотонну модифікацію фургона Transit в новому дизайні, з новим дизельним мотором і розширеним списком систем допомоги водієві. На ринку новинка з'явиться в другій половині 2019 року.
Зовні і оформелнием салону нова модифікація Ford Transit нічим не відрізняється від інших. Та ж радіаторна решітка, світлодіодна оптика, алюмінієвий капот, сталеві штамповані колісні диски змінної товщини і нова бічна завантажувальна двері з електроприводом.
У салоні - передня панель з трьома відсіками для зберігання «дріб'язку», сидіння з поліпшеною геометрією обтягнуті зносостійкої тканиною, док-станція для смартфонів і планшетів, а також «фордівська» інформаційно-розважальна система SYNC 3 з 8-дюймовим сенсорним екраном і управлінням голосовими командами і жестами.
Замовники нового Ford Transit можуть підібрати собі автомобіль з більш ніж 450 основних варіантів, включаючи вибір типу приводу, різні види кузова і кабіни, в тому числі і низкопольную версію.
Крім доступних для моделі двигунів потужністю 105, 130 і 170 л. с., моторну гамму «двухтонника» увійшов модернізований дволітровий дизель EcoBlue. Після доопрацювання турбокомпресора потужність агрегату зросла до 185 к. с., а максимальний крутний момент - 415 Нм - тепер доступний в більш широкому діапазоні швидкостей. Поєднуються мотори з шестиступінчастою механічною коробкою передач. З весни 2020 року Ford Transit буде доступний з заднім приводом і «фордовским» 10-ступінчастим «автоматом» з функцією адаптивного програмування перемикання передач. В оснащення таких фургонів вперше увійде «розумний» адаптивний круїз-контроль, зчитує рельєф місцевості.
Як стверджують у компанії, модернізація агрегатів дозволила підвищити паливну економічність на 7%. Крім того, Transit вперше в сегменті отримав дизельний варіант трансмісії на базі м'якою гібридної технології (mHEV), що дозволило досягти додаткової економії палива в порівнянні зі стандартною дизельної моделлю на 3%, а в умовах міського трафіку - на 8%.
Замість стандартного генератора змінного струму був встановлений комбінований стартер-генератор з ремінним приводом, що заряджає 48-вольтовий літій-іонний акумулятор за рахунок енергії гальмування. Ця енергія використовується для підтримки двигуна при нормальному русі і прискорення, а також для живлення допоміжних електричних приладів і систем автомобіля.
У список обладнання також входять асистент допомоги при парковці, система утримання в смузі руху, електричний підсилювач рульового управління, система контролю сліпих зон, функція виявлення пішоходів і запобігання зіткнень (працює в нічний час), а також вбудований модем FordPass Connect, що дозволяє поліпшити логістику і оптимізувати експлуатаційні витрати. У 2019 році виробник планує запустити телеметричний сервіс Ford Telematics і програмний комплекс Ford Data Services. Крім того, нова модифікація Ford Transit оснащена системою MyKey, за допомогою якої керівники автопарку можуть створювати програмні ключі для обмеження швидкості руху, гучності радіостанції, а також блокувати відключення постійно діючих функцій активної безпеки.
Для європейського ринку Ford Transit будуть випускати в турецькому місті Коджаелі, на одному заводі з Transit Custom. У минулому році Ford інвестував у підприємство $52 млн., що дозволило збільшити загальний обсяг виробництва до 330 тисяч автомобілів в рік.
Категория: Авто