Водневий кросовер Hyundai Nexo отримав п'ять зірок в краш-тестах Euro NCAP


Опубликованно 05.12.2018 03:21

Водневий кросовер Hyundai Nexo отримав п'ять зірок в краш-тестах Euro NCAP

Чотири автомобіля з семи учасників нової серії краш-тестів Euro NCAP отримали максимальну оцінку — п'ять зірок. Серед «відмінників» виявився і новий водневий кросовер Hyundai NEXO.

П'ять зірка також отримали седан Lexus ES, хетчбек Mercedes A-класу четвертого покоління і оновлений універсал Mazda 6. Безпека Peugeot Rifter експерти оцінили на «четвірку». Цю ж оцінку автоматом зарахували і його братам-близнюкам Citroen Berlingo і Opel/Vauxhall Combo.

Коментуючи результати тестів, головний секретар асоціації Euro NCAP Міхель ван Ратінген сказав: «Паливний елемент Hyundai NEXO і гібридна установка Lexus ES вказують шлях для майбутніх силових агрегатів, і Euro NCAP буде працювати над тим, щоб показники безпеки, а також енергоефективність залишалися головними на порядку денному виробників».

Більш докладної інформації про те, як ведуть себе під час зіткнень електрохімічний генератор і балони з воднем кросовера Hyundai NEXO, експерти не надали. По всій імовірності, ніяких інцидентів під час випробувань не сталося. Безпека водія і переднього пасажира оцінили на 94%, пасажирів-дітей - на 87%, пішоходів - на 67%, роботу систем превентивної безпеки - на 80%.

Кращі результати практично у всіх категоріях, за винятком систем превентивної безпеки, отримав хетчбек Mercedes A-класу четвертого покоління. Безпека передніх пасажирів оцінили на 96%, пасажирів-дітей - на 91%, пішоходів - на 92%, системи безпеки - на 75%.

Результати гібрида Lexus ES 300h: 91%, 87%, 90% і 77%, відповідно.

Не гірше новачків показав себе четвертий «відмінник» - оновлений універсал Mazda 6. За безпеку передніх пасажирів йому поставили 95%, пасажирів-дітей - 91%, пішоходів - 66%, системи безпеки - 73%.

При фронтальному ударі об бетонну перешкоду у Mazda 6 і Lexus ES 300h експерти відзначили надмірне навантаження від ременя безпеки на таз заднього пасажира. Крім того, у «шістки» трохи гіршою виявилася безпеку пішоходів.

У Peugeot Rifter і, автоматично, у його братів-близнюків, був відзначені підвищені навантаження на грудні клітки водія і переднього пасажира (91%), і шию дитини (81%) в обох тестах на фронтальне зіткнення. Безпека пішоходів оцінили на 58%, а роботу систем безпеки - на 68%. Експерти відзначили низьку ефективність системи автоматичного екстреного гальмування на швидкостях вище середніх.

За словами Міхеля ван Ратингена, ця серія краш-тестів показала, що автовиробники враховують зауваження Euro NCAP і працюють над ефективним захистом пішоходів і велосипедистів.



Категория: Авто