Новий Suzuki Jimny заробив лише 3 зірки в краш-тестах Euro NCAP
Опубликованно 04.12.2018 03:27
Асоціації Euro NCAP опублікувала результати нової серії краш-тестів, у якій взяли участь чотири автомобіля. Найгірша оцінка — три зірки — у маленького позашляховика Suzuki Jimny нового покоління.
Захист водія і переднього пасажира нового позашляховика Suzuki Jimny була оцінена на 73%. Під час удару об бар'єр, що деформується з перекриттям 1950-кілограмової позашляховик відкинуло назад. І хоча кузов автомобіля з рами не зірвало, всю його передню частину зім'яло, аж до дверного отвору і даху. При цьому із-за недостатнього тиску в подушці безпеки голова манекена вдарилася об маточину керма. Лобовий удар об стіну став неприємним «сюрпризом» не тільки для водія, але для переднього пасажира. Єдине, чим зміг продемонструвати новий Jimny - захист пасажирів-дітей, яку експерти оцінили на 84%.
Безпека пішоходів і робота превентивних систем безпеки була оцінена на 52% і 50%, відповідно. Під час тестів система автоматичного гальмування позашляховика допустила наїзд на пішохода. Відбилася на оцінці та робота системи стеження за розміткою. Експерти порахували, що оповіщення тільки світлом лампочки в комбінації приладів не достатньо.
Інші три учасники тестів: Audi A6 і Volkswagen Touareg нового покоління і рестайлінговий Ford Tourneo Connect. Перші два отримали найвищу оцінку експертів - п'ять зірок, а «Форд» - чотири.
Безпека передніх пасажирів седана Audi A6 нового покоління експерти Euro NCAP оцінили на 93%, безпека пасажирів-дітей на 85%, пішоходів на 81%, а превентивну безпека на 76%.
Результати нового Volkswagen Touareg виявилися дещо нижчими, але дозволили моделі вирватися в відмінники: безпека передніх пасажирів - 89%, пасажирів-дітей - 86%, пішоходів - 72% і робота систем безпеки - 81%.
І якщо до Audi A6 у експертів претензій не було, то у Volkswagen Touareg відзначили підвищені навантаження на грудні клітини передніх пасажирів в обох фронтальних тестах та при бічному ударі об стовп. Крім того, Touareg в декількох тестах збив «пішоходів».
Результати рестайлінгового «каблучка» Ford Tourneo Connect: безпека передніх пасажирів - 92%, пасажирів-дітей - 79%, пішоходів - 65%, робота систем безпеки - 75%. Серед основних недоліків моделі експерти відзначили критичну навантаження від поперекової лямки ременя безпеки на таз водія під час фронтального удару об нерухому бетонну перешкоду. Для пішоходів травмонебезпечної виявилися стійки лобового скла. Крім того, в одному з тестів не спрацювала система автоматичного гальмування та «каблучок» наїхав на пішохода.
Категория: Авто