Відео: старий і новий Ford Fiesta зустрілися у фронтальному краш-тесті


Опубликованно 29.11.2018 00:13

Відео: старий і новий Ford Fiesta зустрілися у фронтальному краш-тесті

Хетчбек Ford Fiesta продемонстрував прогрес автомобільної безпеки під час показових випробувань, приурочених до 20-річчя запровадження сучасних стандартів краш-тестів нових автомобілів в Європі.

Показові краш-тести однією з найбільш продаваних моделей у Європі - Ford Fiesta - провела організація Global NCAP. Для наочності фронтальному удару з 40% перекриттям на швидкості 64 км/ч піддали хетчбек 1998 модельного року і автомобіль, випущений у цьому році. Як наголосили експерти, цей тест продемонстрував величезну підвищення рівня безпеки пасажирів, що відбулося за останні 20 років. У той час як кузов Ford Fiesta 1998 року зруйнувався, піддавши пасажирів смертельної небезпеки, сучасна Fiesta відмінно витримала удар.

Перші краш-тести Euro NCAP були проведені в 1997 року. За статистикою комітету Global NCAP, за ці роки кількість смертельних ДТП на дорогах Європи скоротилося з 45 до 25 тисяч в рік. У цьому є і заслуга організації. Краш-тести Euro NCAP змусили автовиробників серйозно поліпшити пасивну безпеку автомобілів. Завдяки цьому за двадцять років вдалося врятувати близько 78 тисяч життів.

Як зазначив генеральний секретар Global NCAP Девід Уорд, добре зарекомендувала себе методика випробування автомобіля після Європи була прийнята Світовим форумом Організації Об'єднаних Націй і використовується в Бразилії, Китаї, Індії, Малайзії, а з наступного року і в Мексиці. На думку Уорда, це дозволить позбутися від подвійних стандартів, які призводять до того, що нові автомобілі деяких міжнародних компаній ведуть себе так само, як Ford Fiesta 1998 року.

«Протягом наступних двадцяти років безпеку автомобіля буде знову трансформована передовими технологіями допомоги водіям і системами автономного управління. Ми перейдемо від порятунку життів під час аварії, до повного виключення аварій. У майбутньому десятилітті нашим завданням стане скорочення смертності та серйозних травм від ДТП вдвічі, причому не тільки в ЄС, але і у всьому світі», - написав Девід Уорд.



Категория: Авто