Електричний кросовер Audi e-tron встав на конвеєр в Брюсселі


Опубликованно 27.11.2018 05:20

Електричний кросовер Audi e-tron встав на конвеєр в Брюсселі

Компанія Audi почала серійне виробництво свого першого повністю електричної моделі – кросовера e-tron. Перший електрокар в кольорі Misano Red зійшов з конвеєра заводу в Брюсселі (Швейцарія) сьогодні, 3 вересня. Офіційна прем'єра новинки відбудеться 17 вересня на спеціальному заході марки в Сан-Франциско.

Audi e-tron укомплектований двома електромоторами сумарною потужністю 360 к. с.(561 Нм) і акумуляторним блоком ємністю 95 кВт·год. Заявлений запас час без підзарядки - 400 км по циклу WLTP. Максимальна віддача силової установки - 408 к. с. і 664 Нм крутного моменту - може бути розблокована на 8 секунд. З місця до 100 км/год електрокар прискорюється менш ніж за 6.0 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 200 км/ч.

Кросовер оснащений унікальною системою рекуперації енергії, що дозволяє повертати в батарею понад 70% витраченої енергії і управляти електрокаром однією педаллю. Під час випробувань системи рекуперації на Пайкс Пік інженерам Audi вдалося довести, що кожен пройдений кілометр забезпечує заряд практично для ще одного кілометра колії.

Крім того, Audi e-tron став першої серійної моделі, в арсеналі якої (поки в якості опції) з'явилися «віртуальні дзеркала». Камери, що замінили стандартні бічні дзеркала заднього виду, транслюють картинку на OLED-дисплеї, встановлені трохи нижче бічних стекол між передньою панеллю і дверима.

Як заявив член правління Audi, готуючись до виробництва своєї першої повністю електричної моделі, компанія модернізувала завод в Брюсселі. Зараз ця виробнича майданчик працює виключно на поновлюваних джерелах енергії і є єдиним у світі сертифікованим СО2-нейтральним підприємством.

Модернізація заводу почалася влітку 2016 року. За цей час були перебудовані складальна і фарбувальні лінії, а також створено власне виробництво акумуляторів. Готувалися до запуску серійного виробництва Audi e-tron і працівники заводу. У загальній складності на навчання було витрачено понад 200 тисяч годин робочого часу.



Категория: Авто