Концепт Peugeot e-Legend перейняв кращі риси легендарного купе 1969 року
Опубликованно 21.11.2018 05:07
Компанія Peugeot представила новий концепт e-Legend, який стане прикрасою виставкового стенду марки на прийдешньому автосалоні в Парижі. Шоу-кар в ретро-дизайні з сучасними мотивами отримав у розпорядження потужну силову установку на електротязі і пристойний запас ходу.
Основна ідея проекту Peugeot e-Legend відображається в трьох словах: «електрифікація», «автономність» і «підключення». В образі Peugeot e-Legend безпомилково впізнаються риси легендарного «504». У концепту характерні стійки даху, вигини поясної лінії, стилізований діодна світлотехніка і логотип зі щитом, практично такий же, як у автомобілів Peugeot шістдесятих років.
Інтер'єр оброблений синім велюром і деревом. На місці передній панелі - 49-дюймовий дисплей, наповнення якого змінюється в залежності від обраного їздового режиму. В режимі Legend-mode на ньому відображаються три круглі шкали, як у купе Peugeot 504, в режимі Boost-mode оформлення прибирання набуває «спортивний» вид з іншими варіантами графіки та віртуальним малюнком на декоративних панелей-дисплеях.
Є у концепту і два безпілотних режиму: Soft і Sharp, при переході в які рульове колесо і невеликий дисплей для приладів ховаються, повністю відкриваючи центральний 49-дюймовий дисплей, а спинки крісел відкидаються. В режимі Soft забезпечуються максимально комфортні умови для пасажирів, у тому числі до мінімуму скорочується кількість інформації, виведеної на дисплеї. В режимі Sharp автомобіль рухається динамічно, а пасажири можуть насолоджуватися відеоіграми, музикою, улюбленими фільмами і спілкуванням у соціальних мережах.
Салон Peugeot e-Legend
1
2
3
4
5
Крім цього, на центральному тунелі встановлений дисплей з діагоналлю 6.0 дюймів, на сонцезахисних козирках - 12 дюймів і на дверях - 29 дюймів. Останні замінюють верхню частину оббивки дверей і можуть відображати різну фактуру. Всього ж в салоні концепту 16 дисплеїв.
Peugeot e-Legend оснащений двома електромоторами з сумарною віддачею 456 к. с. і 800 Нм крутного моменту і літій-іонним акумуляторним блоком ємністю 100 кВт?год. Привід - повний. Запас ходу без підзарядки обіцяний до 595 км. Від швидкісний зарядної станції за 25 хвилин батарея заряджається на 500 км пробігу. До 100 км/год концепт розганяється менш ніж за 4.0 с. Максимальна швидкість - 225 км/ч.
Коли у Peugeot e-Legend з'явиться серійна версія, поки не відомо.
Категория: Авто