Розкрито тривалість польоту заміни Ту-160 і Ту-22М3


Опубликованно 03.11.2018 02:48

Розкрито тривалість польоту заміни Ту-160 і Ту-22М3

Самарське двигателестроительное підприємство «Кузнєцов» оголосило тендери на дослідно-конструкторські роботи по двигуну для ПАК ТАК (перспективного авіаційного комплексу дальньої авіації), повідомляє «Зірка». У «Об'єднаної двигунобудівної корпорації» телеканалу підтвердили заявлені плани.

Згідно з тендерами, електронна система двигуна (основна і дублююча) повинна забезпечити прогнозування стану агрегату, який розрахований на виконання польоту тривалістю 30 годин, роботу при температурах від мінус 60 до плюс 50 градусів Цельсія і стійкість до впливу вражаючих факторів ядерного вибуху.

Також системи топлівопітанія і гідромеханічної системи регулювання повинні бути працездатні при близьконульових і негативних перевантаженнях до 2,7 g. Заявлений термін служби двигуна — 12 років, після продовження ресурсу — до 21 року.

У листопаді 2017 року стало відомо, що ПАК ТАК обійдеться дешевше надзвукового Ту-160, оскільки належить до дозвуковому класу літаків.

ПАК ТА призначений для виконання завдань літаків дальньої авіації Ту-160, Ту-95МС і Ту-22М3). Дозвуковой літак планується побудувати за аеродинамічною схемою «літаюче крило». Льотні випробування машини планується почати до середини 2020-х років.window._settings.components.eagleplayer = window._settings.components.eagleplayer || {}; window._settings.components.eagleplayer.enabled = true; window._settings.components.eagleplayer.templates = {"multiplayer":["9116","10737","10738","10739","10740"],"scroll":["10409","10410","10737","10738","10814"]}; window._settings.components.eagleplayer.relatedVideosHeight = 185;



Категория: Разное