Mazda6: більше ніяких таємниць


Опубликованно 30.10.2018 09:02

Mazda6: більше ніяких таємниць

У Києві презентували модернізований "шістку" у версіях седан і універсал

 

Придивіться уважно. Так, це з голочки нова «шістка», апгрейд третьої генерації. Зазвичай фейсліфтінг - це чисто косметичні правки: нова пластика капота, перемальовані бампери - те, що освіжає обличчя, але не вимагає великих витрат на нові штампи. У нашому ж випадку все інакше: main inside, як кажуть на батьківщині Шекспіра. Але Mazda привчила нас до того, що в цьому театрі грає за своїми правилами.

Найпростіше нову «шістку» відрізнити від нової ще більш сузившемуся прищуру світлодіодних фар (в топі - адаптивних), заради більш "горизонтальних" скул бампера противотумки тепер згруповані в одному блоці з головною оптикою, зів решітки радіатора більш окреслений, перемальовані форма повітрозабірника. Покращена аеродинаміка - цілком і повністю заслуга активних жалюзі радіатора, які відкриваються тільки в режимі форсажу. Найцікавіше, що виглядай модель тепер не стільки свіже, скільки "дорожче". Ще одна заявка на преміум, як у випадку з флагманським СХ-9?

Судячи по моторам - ні, до України не доплив новенький турбований 2,5-літровий мотор (254 к.с. і 420 Нм) від СХ-9. Спасибі нашому нерозторопному экозаконодательству, "втратив" перехідну сходинку перед Євро-6. Дизельними моторами імпортер так само склади затарювати не буде, але їх хоча б можна можна замовити.

Отже, у нас неофіт буде доступний з парою атмосферних «четвірок» Skyactiv-G 2.0 (165 л. с., 213 Нм) і Skyactiv-G 2.5. Причому у першої з них нові поршні, поршневі кільця, впускні канали і форсунки, у другий - система відключення двох крайніх циліндрів при низьких навантаженнях. Більш потужної версії покладений тільки «автомат» (тепер він з маятниковим демпфером крутильних коливань), в той час як G 2.0 2 може комплектуватися і 6-ступінчастою механікою.

Універсал, зовні вийшов ще більш завершеним, може бути тільки 2-літровим і оснащуватися обома КПП.

Інновації в шасі націлені на взаємовиключні характеристики: збільшити плавність ходу, не втративши у фірмовій керованості. Грунтовно перекалибрована геометрія підвіски: спереду нові поворотні кулаки, амортизатори і буфера відбою, ззаду посилені кріплення поздовжніх важелів, а нижні поперечні важелі розташовані під меншим кутом. Заради більш нейтрального характеру поворотності рульове управління стало менш гострим.

Змінився і сам остов кузова: завдяки додатковим розпірок і підсилювачів зросла жорсткість на кручення. Плюс проведена робота над помилками в області акустичного комфорту: щоб уникнути утворення щілин звукоізолюючі мати тепер накладаються внапуск, причому їх товщина на підлозі і задніх арках збільшена.

Якщо зовні «шістка» змінилася лише трохи, то всередині - більш ніж. Тепер у неї більш лаконічна передня панель з 8-дюймовим дисплеєм (нарешті-то з Apple Car Play і Android Auto) і інструментарій без «колодязів», який можна замінити віртуальним. Передні крісла стали більш вмісткі ніж і гостеприимней - нова набивання, новий профіль плюс з'явилася вентиляція.

У топ-версії салон оброблений матовим японським ясенем, найтоншої полуанилиновой шкірою nappa плюс замшевими вставками мікроволокна ultrasuede на передній панелі і дверях. Звичайно, вони рано чи пізно "затрутся" - але в цій підкресленою непрактичності і полягає відчуття розкоші.

 

Ціни на седани Mazda6 в тис. грн.

Комплектація

Мотор

КПП

Ціна

Touring

2.0

6МТ

716,6

Touring

2.0

6АТ

757,6

Touring

2.5

6АТ

809,9

Style+

2.5

6АТ

870,3

Premium

2.5

6АТ

952,3

Top

2.5

6АТ

1,034

 

Ціни на універсали Mazda6 в тис. грн.

Touring

2.0

6МТ

798,6

Touring

2.0

6АТ

819,1

 



Категория: Авто