Renault побудує стаціонарну систему зберігання енергії з акумуляторів електромобілів
Опубликованно 30.10.2018 06:40
Renault Group оголосила про запуск програми «Advanced Battery Storage», в рамках якої до 2020 року в Європі буде створена стаціонарна система зберігання енергії з відпрацьованих акумуляторів електромобілів. Проектна потужність сховища 70 МВт.
Партнерами Renault в цьому проекті виступають компанії La Banque des Territoires, Mitsui Group, Demeter і The Mobility House. Перші об'єкти системи почнуть функціонувати на початку 2019 року у Франції та Німеччині. Це заводи Renault в Дуе і Клеоне (Франція), а також колишня вугільна електростанція на землі Північний Рейн-Вестфалія в Німеччині. Поступово збільшуючи кількість акумуляторів на трьох майданчиках до двох тисяч, автори проекту розраховують досягти максимальної потужності в 60 МВт•год, що рівноцінно щоденному споживанню міста з п'ятьма тисячами домашніх господарств.
Крім відпрацьованих акумуляторів в системі «Advanced Battery Storage» будуть використовуватися та нові батареї. Зібрані в спеціальні контейнери, вони зможуть забезпечувати енергією окремі домогосподарства, багатоквартирні будинки, офіси, школи і заводи, а також заряджати електрокари. Підзарядка мережі буде здійснюватися від альтернативних джерел енергії (наприклад, сонячної) і досягати максимального рівня до моменту пікових навантажень.
«Ця унікальна конструкція дозволить системі Advanced Battery Storage миттєво поглинати або віддавати в мережу потужність 70 МВт. Ця висока потужність у поєднанні з високою ємністю нашого рішення дозволить ефективно реагувати на всі основні запити до мережі», - пояснив директор програми «New Business Energy» Ніколас Шотт (Nicolas Schottey).
Накопичена в сховище енергія буде використовуватися в моменти пікових навантажень на електромережі та дозволить усунути дисбаланс між кількістю виробленої і споживаної електроенергії. У Renault Group вважають, що створена ними система підвищить економічну привабливість низьковуглецевих енергій.
«Наше рішення про стаціонарному зберіганні має на меті компенсувати цей розрив: у певний час він буде надавати свої резерви до точки виникнення дисбалансу в мережі, щоб зменшити його вплив», - сказав Шотт.
Категория: Авто