В iPhone Xs знайшли новий дефект
Опубликованно 18.10.2018 06:12
Власники смартфонів iPhone Xs Xs і Max почали скаржитися на слабкий рівень сигналу стільникового зв'язку і Wi-Fi. Про це пише MacRumors.
За словами користувачів, при першому включенні телефону сигнал майже такий же, як на iPhone X і iPhone 8. Проте через кілька хвилин новий смартфон перестає передавати дані по LTE. Перемикання LTE на 3G вирішує проблему, але при повторному включенні сигнал знову погіршується. Також на форумах з'являються скарги на слабкий сигнал Wi-Fi на частоті 5 гігагерц.
На думку деяких власників пристроїв, що проблема пов'язана з переходом Apple на стільникові модулі від Intel. Раніше компанія випускала телефони з чіпами від Qualcomm і Intel, але для нової моделі залишили одного постачальника. Також передбачається, що проблема може бути викликана помилкою в З і незабаром Apple вирішить її.
Раніше в мережі з'явилися скарги на дефектні екрани нових iPhone. Користувачі пишуть в мережі, що дисплей iPhone Xs на мінімальному значенні яскравості виглядає «жахливо». При нормальному значенні проблем не виникає, але при зменшенні яскравості кольору спотворюються і чорний перетворюється на буре.window._settings.components.eagleplayer = window._settings.components.eagleplayer || {}; window._settings.components.eagleplayer.enabled = true; window._settings.components.eagleplayer.templates = {"multiplayer":["9116","10737","10738","10739","10740"],"scroll":["10409","10410","10737","10738","10814"]}; window._settings.components.eagleplayer.relatedVideosHeight = 185;
Категория: Разное