Ferrari визнана самим прибутковим автомобільним брендом
Опубликованно 13.10.2018 05:48
Ferrari стала найприбутковішою автомобільної маркою за підсумками першої половини 2018 року. На кожному проданому автомобілі компанія заробляє 69 тисяч євро.
За результатами дослідження, проведеного німецьким професором економіки Фердинандом Дуденхоффером, найприбутковішим німецьким преміальним брендом є Porsche, яка заробляє на продажу кожної 17 тисяч євро при середній вартості автомобіля 91 000 євро. Для порівняння свої 69 тисяч євро Ferrari отримує продаючи автомобілі за ціною 280 тисяч євро. При цьому Maserati, чиї автомобілі трохи дешевше Porsche, заробляє тільки близько 5 000 євро.
Сумарну прибуток Mercedes-Benz, Audi і BMW - близько 9 тисяч євро. При цінниках від 33 000 євро до 38 000 євро кожна з цих марок отримує приблизно 3 тисяч євро з автомобіля.
Maserati, чиї автомобілі трохи дешевше Porsche, заробляє близько 5000 євро. Приблизно така ж прибуток і Volvo. Менше всіх, серед учавствовать в дослідженнях марок, заробляє Jaguar Land Rover - 800 євро.
Але є і автовиробники несуть збитки. У їх числі Bentley і Tesla. На кожному проданому британська марка втрачає 17 тисяч євро. У керівництві компанії пояснюють це значними інвестиціями в розробку електричних силових установок і технологій. Втрати Tesla - 11 тисяч з кожного проданого електрокара.
Фінансові результати Rolls-Royce і Lamborghini в дослідженнях Дуденхоффера не враховані, оскільки бренди приховали цю інформацію.
Категория: Авто