Bentley відмовиться від випуску спорткарів і почне випускати гібриди
Опубликованно 20.09.2018 03:00
Bentley відмовилася від розробки нових споркаров. Керівництво компанії має намір скерувати зусилля на розвиток преміального сегмента і електрифікацію модельного ряду.
Про це новий глава Bentley Едріан Холлмарк розповів в інтерв'ю Autocar. «Я не буду говорити про наших майбутніх моделях, але скажу вам, що ми не будемо будувати. Це спортивні автомобілі. Сегмент спорткарів, як і наш власний, нестійкий в умовах рецесії. Він може звалитися на 50 - 60%. Причому останнім часом цей сектор забув про одужання. Середній вік покупців збільшується щороку. Це означає, що автомобілі купують одні і ті ж старі ентузіасти», - сказав він.
На думку Холлмарка не перспективний у цьому сенсі і ринок Китаю, оскільки місцеві 30-40-річні мільйонери, як правило, їздять на джипах і лімузинах. «Сегмент спорткарів не виграв від китайської експансії. Деякі виробники і намагаються це змінити, але поки безуспішно», - сказав він.
З кінця 2009 року Bentley не особливо активно продавала свої автомобілі преміум-класу на китайському ринку. Холлмарк планує змінити ситуацію, збільшивши обсяги виробництва з 11 000 до 15 000 автомобілів в рік. Крім того, компанія має намір розширити лінійку автомобілів преміум-класу. Холлмарк бачить серйозний потенціал цього сегмента ринку. Згідно з дослідженнями Credit Suisse, починаючи з 2000 року, кількість мільярдерів на планеті збільшилася з 574 до 2.5 тисяч, а кількість мільйонерів зросла майже в чотири рази, до 18 мільйонів. При нинішньому обсязі виробництва люксових автомобілів - менше 70 000 вартістю близько 150 000 фунтів стерлінгів - виробники просто не зможуть забезпечити попит. До того ж, на думку Холлмарка, Великий п'ятірці (Ferrari, Lamborghini, Rolls-Royce, Aston Martin, Bentley) слід готуватися до зростання приблизно на 50% до 2025 року.
Ще одним пріоритетним напрямком глава Bentley вважає запуск гібридів. Перший - Bentley Bentayga - вийде на ринок в 2020 році. До 2025 року гібридна модифікація з'явиться у всіх серійних моделей марки.
«Якщо б мене запитали п'ять років тому, я б сказав, що людям не потрібні гібриди. Але сьогодні все по-іншому. Бренд Porsche зумів піднести E-Hybrid як кращу версію своєї моделі. Вони зламали код. Нам теж потрібно це зробити», - сказав Холлмарк.
Категория: Авто