Toyota подвоїть інвестиції в водневі автомобілі
Опубликованно 19.09.2018 01:42
Toyota планує перейти до масового виробництва автомобілів на водневих паливних елементах (FCV). Компанія подвоює інвестиції в розробку недорогих FCV і з 2025 року планує почати випуск водневих кросоверів, пікапів і комерційних вантажівок.
У Toyota розраховують знизити вартість водневих автомобілів за рахунок масового виробництва, а також за рахунок зниження використання в компонентах FCV дорогих матеріалів (платини, титану, вуглецевого волокна) і створення більш компактною і потужної системи. Про це повідомило Reuters.
Перший водневий автомобіль марки - Toyota Mirai - вийшов у 2014 році. За ці роки виробник продав менше 6000 седанів. Причинами низького попиту називають високу вартість (близько $60 тисяч) і відсутність інфраструктури. Зараз водородомобили Mirai збирають вручну 13 техніків, випускаючи всього 6.5 автомобілів в день, тоді як у середньому з конвеєрів компанії щодня сходять 13 400 автомобілів. На початку наступного десятиліття японці виведуть на ринок друге покоління моделі. Запас ходу седана збільшиться з 500 до 750 км, а до 2025 року досягне 1000 км.
Найдорожчим компонентом автомобіля є паливні елементи - близько $11 тисяч. Як заявили в компанії, використання платини в паливних елементах без втрати потужності можна знизити на 10 - 20%. При цьому їх вартість знизиться на $300. Після 2020 року компанія планує збільшити річний продаж FCV з 3 000 до 30 000 одиниць, здешевивши паливні елементи до $8 000.
Прототипи майбутніх FCV-моделей вже розробляються. В їх основу лягли існуючі моделі Toyota, в тому числі і Mirai. Наприклад, паливними елементами седана укомплектовані Kenworth вантажівки, що проходять випробування в Каліфорнії, і автобус Sora FC, представлений в березні поточного року в Японії. Також їх отримають вантажівки, до випробувань яких компанія планує приступити до 2019 року.
«Ми збираємося використовувати як можна більше деталей з існуючих легкових автомобілів та інших моделей у вантажівках на паливних елементах. В іншому випадку ми не побачимо переваг масового виробництва», - сказав менеджер Toyota з розробки паливних елементів Ікуо Ота.
Категория: Авто