Рекламу Volkswagen Polo заборонили через заохочення безвідповідального водіння
Опубликованно 22.08.2018 05:42
Агентство рекламних стандартів (ASA) Великобританії заборонив телевізійну рекламу Volkswagen Polo, в якої системи безпеки автомобіля допомагають водієві уникнути наїзду на пішохода.
Рішення ASA про заборону реклами Volkswagen Polo стало реакцією на скарги, в яких говориться, що ролик «заохочує безвідповідальне водіння», перебільшуючи переваги систем безпеки автомобіля. Як зазначили в агентстві, рекламний ролик виробника порушив вимоги рекламних стандартів, в яких говориться, що «реклама не повинна допускати або заохочувати небезпечне, конкурентна, неуважне або недбале водіння автомобіля або мотоцикла», а також, що «реклама автомобілів не повинна перебільшувати переваги функцій безпеки для споживачів».
У числі претензій ASA до ролика також «нервовий стан пасажира автомобіля» і «гучний роковий саундтрек», що створює враження повної безвідповідальності водія. «Ми прийшли до висновку, що залежність від передових систем безпеки перебільшувала характеристики безпеки автомобіля, а загальний тон реклами заохочував безвідповідальне водіння і порушував стандарти», - підсумували в ASA.
У компанії всі претензії ASA відкидають.
Категория: Авто