Geely розповіла про новій модульної платформі BMA
Опубликованно 04.08.2018 01:06
Geely представила власну масштабовану модульну платформу — BMA (B-segment Modular Architecture). Першим її отримає новий кросовер SX11 з 1.5-літровим тубромотором.
Як повідомили в компанії, BMA створювалася протягом чотирьох років силами майже ста фахівців більш ніж з двадцяти країн світу. Деякі елементи, а також базові принципи масштабування і модульності були запозичені у розробленою спільно з Volvo платформи Compact Modular Architecture (CMA). Нову «візок» планують використовувати для різних транспортних засобів, у тому числі для седанів, хетчбеків, кросоверів і компакт-венів.
За словами розробників, одним з основних завдань була компактна компонування основних вузлів і агрегатів, що дозволяє будувати більш просторі, комфортні і персоналізовані автомобілі, орієнтовані на молодих користувачів. Колісна база нової «візки» може змінюватись в діапазоні від 2550 до 2700 мм, а колія - від 1500 до 1600 мм, що дозволить оптимізувати виробництво і максимально збільшити внутрішній простір салону. Як стверджують розробники, уніфікація компонентів між різними моделями досягне 70%. Терміни розробки нових моделей китайці планують скоротити з 36 до 18 - 24 місяців.
Для досягнення п'ятизіркового рейтингу безпеки Euro NCAP силова структура кузова майбутніх автомобілів буде на 70% складатися з високоміцних сталей, ще 20% припаде на гарячу штампування. BMA спроектована з урахуванням сучасних електронних систем активної безпеки і автопілота другого і третього рівня, а також розрахована на використання різних варіантів силових агрегатів, в тому числі турбомоторів об'ємом 1.0-1.5 л і гібридних силових установок з тяговим акумулятором в центральному тунелі.
Першою моделлю, побудованою на новій платформі, стане компактний кросссовер під кодовою назвою SX11. Прем'єра новинки очікується в другій половині поточного року. Кросовер оснащуватиметься 1.5-літровим турбомотором з безпосереднім уприскуванням. Віддача агрегату - 177 к. с. і 255 Нм крутного моменту.
Раніше в Geely заявляли, що нова архітектура буде використовуватися дочірніми марками, в тому числі і перейшла у власність концерну малайзійської фірми Proton. Виробництво побудованих на BMA моделей налагодять в Південно-Східній Азії, Європі, Африці, Південній Америці і на Близькому Сході.
Категория: Авто