Компанія Porsche вкладе гроші в американський бонусний стартап Miles


Опубликованно 02.08.2018 13:24

Компанія Porsche вкладе гроші в американський бонусний стартап Miles

Платформа Miles базується на штучному інтелекті вона дозволить більш точно зрозуміти і передбачати потреби клієнта протягом всієї поїздки.

Компанія зі штаб-квартирою в Кремнієвій долині, яка була заснована в 2016 році, запускає першу бонусну програму на базі смартфона для всіх типів подорожей.

Розроблена компанією Miles цифрова платформа нагороджує клієнтів за щоденне використання різних видів транспорту.

"Наша мета – якомога більше враховувати індивідуально моделі поведінки клієнтів Porsche, гарантувати їм підтримку на всій ланцюга переміщень і створити зв'язок з нашою маркою. У цьому контексті стратегічний підхід і технології компанії Miles дуже перспективні", — говорить Тіло Козловскі, генеральний директор Porsche Digital.

Платформа Miles базується на штучному інтелекті і дозволяє краще зрозуміти і передбачати потреби клієнта протягом всієї поїздки. Так, наприклад, можна індивідуально пропонувати автозаправну або зарядну станцію, найближчим місце для відпочинку та зручні рішення для пересадки на інші види транспорту.

"До сьогоднішнього дня бонусні програми були обмежені поїздками тільки на одному виді транспорту. Тому клієнти були обмежені при отриманні та відшкодування бонусних балів. Тепер Miles усуває цю прогалину, дозволяючи якому завгодно клієнту накопичувати свій бонусний рахунок, здійснюючи звичні щоденні поїздки", — каже співзасновник і директор Miles Джигар Шах.

Нагадаємо, днями Porsche запустили власні надшвидкісні електрозаправки, які дозволяють зарядити електромобіль до 80% заряду за 15 хвилин.



Категория: Автокультура