Гібрид Porsche встановив абсолютний рекорд Нюрбургрінга


Опубликованно 23.07.2018 09:39

Гібрид Porsche встановив абсолютний рекорд Нюрбургрінга

Спортпрототип Porsche 919 Hybrid Evo побив абсолютний рекорд Нюрбургрінга, протримався 35 років. Автомобіль під керуванням пілота Тіма Бернхарда подолав «Зелене пекло» за 5 хвилин 19.55 секунди, а середня швидкість заїзду склала 233.8 км/ч.

Компанія Porsche опублікувала повний онборд рекордного заїзду, всі 20.8 км Нюрбургринга. Лаври переможця дісталися дворазового переможця Ле-Мана і чинному чемпіону світу в гонках на витривалість WEC - 37-річному німецькому гонщику Тімо Бернхарду. Колишній рекордний заїзд відбувся 28 травня 1983 року. Тоді «Північну петлю» підкорив 620-сильний Porsche 956 пілотований німецьким гонщиком Штефаном Беллофом. Середня швидкість автомобіля перевищувала 200 км/ч.

Новий абсолютний рекордсмен Нюрбургринга - спортпрототип Porsche 919 Hybrid Evo - побудований на базі автомобіля, який переміг на гонці «24 години Ле-Мана і Чемпіонаті світу в перегонах на витривалість FIA в 2015, 2016 і 2017 роках. Автомобіль звільнили від усіх обмежень, які встановлюються правилами офіційних змагань. В результаті сумарна віддача гібридної силової установки спорткара склала 1160 л. с.: 720 к. с. - віддача двигуна V4 2.0 і 439 к. с. - електромотора. Максимальна швидкість прототипу на Нюрбургринзі склала 369.4 км/ч.

Маса 919 Hybrid Evo - 849 кг, що на 39 кг менше, ніж у моделі WEC. Притискна сила прототипу в порівнянні з тією ж моделлю WEC збільшилася на 53%. Для цього інженери Porsche оснастили спортпрототип модифікованої активною системою аеродинаміки, що включає новий передній дифузор, велике заднє крило і нові бічні «спідниці».

Крім активної аеродинаміки в списку оснащення система рекуперації енергії ERS, ковані колісні диски і спеціальні покришки Michelin Radial. Крім того, у прототипу адаптоване для більш високих навантажень рульове управління з підсилювачем, а також спеціально розроблена незалежна підвіска спереду і ззаду.



Категория: Авто