Skoda випустить нову бюджетну модель Rapid
Опубликованно 19.07.2018 04:33
Skoda готує до виробництва нову бюджетну модель Rapid другого покоління.
Пріоритетним ринком для неї може стати зовсім не Європа. Виробництво версії для індійського ринку стартує в 2021 році. Це цілком узгоджується з заявою керівника фірми Бернхарда Майера, який обіцяв спочатку запустити до 2020 року новий "народний" кросовер для ринку Індії.
Зараз під назвою Rapid в Індії випускають зовсім не ту машину, яка знайома нам. По суті, це Volkswagen Polo Sedan, передок якого переоформлений в Шкодовському дусі. Сам Polo Sedan в Індії носить ім'я Vento.
Паралельно з "Рапідом" другого покоління в Індії почнуть випускати і новий Volkswagen. Такий седан під ім'ям Virtus вже збирають на фабриці в бразильському Сан-Бернарду-ду-Кампу. За даними Autocar, Skoda Rapid збереже кузов седан, але буде мати значно більше відмінностей від родинного Фольксвагена, ніж нинішня модель.
Обидві машини в наступному поколінні стануть помітно крупніше: колісна база зросте з 2553 до 2650 міліметрів. Нові седани побудовані на новій модульної платформі MQB-A0, яка лежить в основі хетчбеків Skoda Fabia, Seat Ibiza і Volkswagen Polo поточного покоління. Під капотом виявиться трициліндровий двигун об'ємом один літр і потужністю 116 кінських сил.
На європейському ринку Skoda Rapid другого покоління чекає інше майбутнє. За даними британського журналу Auto Express, вона позбудеться кузова ліфтбек, який не користується попитом за межами Чехії. Новий Rapid буде випускатися виключно у вигляді хетчбека з вертикальною п'ятими дверима.
На думку журналістів Auto Express, майбутній Rapid завдяки длиннобазному шасі і просторого салону буде змагатися з машинами класом вище: Opel Astra, Ford Focus і Volkswagen Golf. За неофіційною інформацією, машина буде оснащуватися трьохциліндровими двигунами об'ємом 1 літр і потужністю від 84 до 109 кінських сил і 1,5-літровим турбомотором з віддачею до 150 сил. Не виключено, що Skoda також отримає турбодизель 1.6 і версію з "помірним гібридом".
Категория: Автокультура