Hyundai показала нову концепцію дизайну майбутніх кросоверів
Опубликованно 09.07.2018 00:51
Новинка є демонстрацією майбутнього напрямки корпоративного стилю компанії.
У рамках проходить автомобільного салону в південнокорейському Пусані дебютувала концептуальна модель кросовера Hyundai HDC-2 Grandmaster.
Зараз в Південній Кореї в місті Пусан проходить місцевий автомобільний салон, в рамках якого демонструють свої новинки місцеві компанії. Не залишився осторонь і бренд Hyundai, продемонструвала нову концептуальну модель кросовера HDC-2 Grandmaster.
"Сьогодні ми представили концепт-кар HDC-2, який допомагає простежити еволюцію нашого дизайну. Ми зробили великий крок у бік перетворення Hyundai в бренд, який клієнти будуть сприймати емоційно, і хочемо стати компанією, яку дійсно будуть любити", — зазначив головний дизайнер Hyundai Санг-юп.
На даний момент у мережі доступно виключно фотографії екстер'єру, на яких можна розглянути деталі дизайну, включаючи масивну решітку радіатора, візуально зливається з головною оптикою, вертикальні світлодіодні ходові вогні, а також легкосплавні диски унікального дизайну.
На жаль поки показаний тільки дизайн, і яка буде використовуватися силова установка невідомо. Також є ймовірність, що на місцевому автосалоні компанія вирішила показати тільки дизайн-проект, не оснащений якимось обладнанням.
Але головною особливістю автомобіля стала саме концепція майбутнього корпоративного дизайну, виражена в більш строгому стилі. Причому під час презентації було зазначено, що компанія прийме новий підхід до корпоративного дизайну. Так, кожна модель буде мати власний дизайн, розрахований виключно під цільову аудиторію (корпоративний стиль буде проглядатися лише в деяких деталях).
Коли почне свою дію нова стратегія дизайну — поки невідомо. Але вже відомо, що HDC-2 Grandmaster також отримає побратима під брендом KIA.
Категория: Автокультура