У США перестали вважати Су-57 винищувачем


Опубликованно 10.01.2019 08:45

У США перестали вважати Су-57 винищувачем

Порівняння російського і американського винищувачів п'ятого покоління Су-57 і F-22 Raptor безглуздо, оскільки перший через вісім років після першого польоту «як і раніше залишається сирим прототипом», тоді як другий знаходиться на озброєнні протягом 13 років, а з 2014 року бере участь в операціях на Близькому Сході, пише The National Interest.

«Десятка Су-57, серед яких не всі, ймовірно, готові оперативно злетіти, може виявитися достатньо для спецобучения невеликого контингенту пілотів. Але Росія, швидше за все не зможе розгорнути для тривалих бойових дій жоден з таких винищувачів», — зазначає американський журнал.

З цієї причини, підсумовує видання, будь-які заяви про можливості Су-57, а також порівняння здібностей російського винищувача з американським, «навряд чи мають значення», крім «суто концептуального».

Таким чином в The National Interest відреагували на заяву головного конструктора-директора «Сухого» Михайла Стрільця, згідно з яким Су-57 створювався як багатофункціональний винищувач, тоді як F-22 Raptor здатний якісно вирішувати певні завдання.

Су-57 є єдиним російським винищувачем п'ятого покоління. У період з 2009 по 2018 роки «Сухим» вироблено 13 одиниць таких машин, які виступають прототипами для наземних або льотних випробувань. У найближчі роки Міноборони Росії планує прийняти на озброєння всього 12 літаків Су-57. Станом на 2010 рік на розробку винищувача витрачено більше одного мільярда доларів.

Американський F-22 Raptor є першим в світі винищувачем п'ятого покоління. В період з 1997 по 2011 роки Lockheed Martin випустила 195 таких машин, з яких 187 — серійні. Вартість одиниці F-22 Raptor, що враховує витрати на розробку, наближається до 380 мільйонів доларів.



Категория: Разное