Розкрита таємниця вибухають біля Землі об'єктів

Опубликованно 13.03.2018 01:49

Розкрита таємниця вибухають біля Землі об'єктів

Американські вчені знайшли причину, по якій вибухають підлітають до Землі космічні тіла. Дослідження опубліковане в журналі Meteoritics & Planetary Science, повідомляє Університет Пердью (США).

«Існує великий градієнт між повітрям з високим тиском перед метеороидом і розрідженням позаду нього, — відзначає співавтор статті Джей Мілош. — У випадку, якщо повітря проникає в пори метеороїда, він зсередини розриває його на частини».

До таких висновків фахівці прийшли, змоделювавши входження астероїда в атмосферу Землі і його падіння на поверхню планети. На думку вчених, повітряна оболонка є найкращим захистом планети від небесних тел.

В якості модельного прикладу природного явища автори використовували дані про Челябінському метеориті. Він являє собою фрагмент астероїда, який 15 лютого 2013 року приблизно о 07:10 мск увійшов в атмосферу Землі. Космічне тіло вибухнуло на висоті до 50 кілометрів. При входженні в атмосферу метеороід мав масу близько 10 тисяч тонн, однак поверхні планети досягла лише п'ята його частина.